Kaster opp..

*Elin*

Forelsket i forumet
Dette er den tredje ganger Theodor kaster opp i dag, og det er virkelig mye også. Man hører at han prøver å gråte mellom hver gang han brekker seg, er så vondt å høre på. Noen andre som er syke nå? Er det noe som går kanskje?

Uff, høres ikke greit ut.... Vet ikke om det er noe som går, men mener å ha sett flere her inne med magesjau...?
God bedring til lille pjokken....!!!!!!!!!

Dytter litt for deg !

huff er strasi når de små er syke.

her mi syk på 3 dagen, feber, stygg hoste, ont i halsen, snørrete + brekker seg. men kaster ikke opp ennå.Har så ont i mamma hjerte, vet ikke hva godt jeg kan gjøre for henne. Så håper virkelig hun er bedre i morgen.

ORIGINAL: *EnSolstråle*

huff er strasi når de små er syke.

her mi syk på 3 dagen, feber, stygg hoste, ont i halsen, snørrete + brekker seg. men kaster ikke opp ennå.Har så ont i mamma hjerte, vet ikke hva godt jeg kan gjøre for henne. Så håper virkelig hun er bedre i morgen.

Uff da, god bedring til snuppa di. Håper hun slipper å kaste opp, og blir bedre snart!

Henrik var gjennom en omgangssyke for et par uker siden, og det har visst vært mye sykdom på skolene rundt omkring. Ikke gøy med en baby som kaster opp . Henrik var syk i drøye 2 døgn, vi var redd det var noe annet i starten - helt til resten av oss også fikk det...

Stakkars liten. Håper han snart blir frisk igjen. Husk å få i ham godt med drikke selv om han spyr så den lille kroppen ikke blir dehydrert.

ORIGINAL: hila

Henrik var gjennom en omgangssyke for et par uker siden, og det har visst vært mye sykdom på skolene rundt omkring. Ikke gøy med en baby som kaster opp [&:]. Henrik var syk i drøye 2 døgn, vi var redd det var noe annet i starten - helt til resten av oss også fikk det...

Bra det ikke var noe annet, men kjipt at dere andre fikk det samme... Håper ikke jeg blir smittet også[:'(]

ORIGINAL: Luske

Stakkars liten. Håper han snart blir frisk igjen. Husk å få i ham godt med drikke selv om han spyr så den lille kroppen ikke blir dehydrert.

Han har fått litt vann på flaske, og litt morsmelk. Han virker frisk når han ikke kaster opp, og er like interessert i vannflaska og puppen som vanlig heldigvis [:)]

ORIGINAL: *Elin*

Bra det ikke var noe annet, men kjipt at dere andre fikk det samme... Håper ikke jeg blir smittet også[:'(]

Håper han har blitt frisk igjen. Hvis ikke; husk å se etter at bleiene ikke er tørre, det er tegn på  dehydrering og farlig for sånne små. Dersom du får i ham væske skal ikke det være noe problem.

Vi er på 5 dagen nå ! oppkastet begynte å avta etter 3 dager :( Har vært en tøff uke !!

God bedring !!

Back
Topp