Kaster opp hele dagen lang......

**Bella**

Elsker forumet
Da har virkelig kvalmen tatt over livet mitt litt... Har kastet opp hver dag siden lørdag og i går kom alt jeg spiste i retur... Er faktisk litt bekymret for at jeg får i meg nok næring... ?? Er blitt sykemeldt t.o.m 20 juli, men legen jeg var hos sa at jeg mest sannynlig kom til å bli enda dårligere og at jeg garantert kom til trenge sykemelding lenger... ÆSJ... det har jeg ikke lyst til, liker jobben min og dagene blir så lange av å gå hjemme... Men så lenge jeg kaster opp hele dagen nytter det vel ikke! Jaja... får håpe kvalme er et godt tegn på at det går bra denne gangen!! Har forresten kommet 1 uke lenger ut i graviditeten enn sist jeg mistet.. veit at det ikke er noen garanti, men syntes det var veldig godt å komme over den uka!![:D]

off, det der høres lite godt ut[:'(]

det er bra for deg å ha sykemelding nå, det er ikke bra med jobbstress. det fikk eg beskjed om da eg ble sykemeldt 9 juni,dagen før eg skulle ta ut eggene mine. eg skal ikke på jobb igjen før i andre uken i august, kanskje eg blir mere sykemeldt............. vi får se kossen dette går.

men eg sier no god bedring til deg eg.

Prøv seaband. Jeg går med dem hele tiden, ikke spesielt kvalm..
+ at jeg tar ingefærtabletter.
Eller du kan prøve akupunktur.

ORIGINAL: vilblimor

Det der hørtes ikke godt ut, håper det snart går over!

huff høres grusomt ut! kom det bare helt plutselig eller?
er nok bra å ta det med ro, og prøve å slappe av mest mulig[:)]

Jeg har vært litt uggen helt siden jeg testa positivt, men nå er jeg rett å slett helt ødelagt... Ligger i fosterstilling enten i senga eller på sofaen hele dagen lang.. Er helt jævlig!! Håper virkelig dere andre slipper unna sånn kvalme for dette er ikke noe godt!!!

Back
Topp