My_ Elsker forumet 30 Jan 2011 #21 Kastela: Måtte bare dra frem denne igjen jeg. Vi fikk da selskap av hverandre da, selv om det ble under andre omstendigheter enn ventet
Kastela: Måtte bare dra frem denne igjen jeg. Vi fikk da selskap av hverandre da, selv om det ble under andre omstendigheter enn ventet
Kastela Elsker forumet August 2018 30 Jan 2011 #22 Haha... så bra. Men nå fikk du familierommmet likevel da. DIN SNIK. ;P
My_ Elsker forumet 30 Jan 2011 #23 Jeg veit hahahaha. Og jeg KOSA meg skikkelig der inne alene i 2,5 døgn[:D]. Du ble jo plassert på "gangen" hehe[8D]
Jeg veit hahahaha. Og jeg KOSA meg skikkelig der inne alene i 2,5 døgn[:D]. Du ble jo plassert på "gangen" hehe[8D]
Kastela Elsker forumet August 2018 30 Jan 2011 #24 Haha... Det hadde vært såååå godt å ha det rommet dtt altså. :S Men men... vi overlevde da på "gangen". ;) Var vel kanskje like greit med tanke på terroristen vår som gråt hele tiden. :P
Haha... Det hadde vært såååå godt å ha det rommet dtt altså. :S Men men... vi overlevde da på "gangen". ;) Var vel kanskje like greit med tanke på terroristen vår som gråt hele tiden. :P