Kaste eller selge?

besnik skrev:
Noe blir kastet/brendt,noe blir gitt birt til venner og familie,og noe selger jeg:-) Kjøper desverre mye nytt,men kjøper og en del brukt og elsker å gå på loppemarked:-)

Vi tør ikke gå på loppis enda, vi må få igjen litt mer av de kvadratmetrene vi skulle ha hatt først

Noe av de dyrere tingene/klærne prøver jeg å få solgt.
Ellers gir jeg vekk en del ting, spesiellt klærne etter datteren min.

jeg selger MASSE. før vi flyttet solgt vi unna en hel haug og tjente ganske godt på det :)
det jeg ikke får solgt, prøver jeg å få byttet i ting jeg trenger. går ingen av de tingene, gir jeg dem bort, så kommer noen fort å henter det :)
kjøper det meste brukt om man kan få det brukt.
I tillegg lager jeg og en venninne alltid opp kjørerute på alle loppemarkedene når sesongen er der.

Forøvrig oppdaget vi noe skikkelig drøyt da vi var innom ett sted som har enn sånn småsamler på området sitt, de overhørte at vi trengte sko til lillemann, da tok eieren og sa at vi måtte følge med han, så gikk han og låste opp småsamleren og sa stolt at her var det sko til gutten vår... det var de samme skoa vi hadde putta inn ei uke i forveien som liksom skulle gå til de som trenger det, " det er ofte mye fint som blir putta inn her vettu.." sa han. Vi har sluttet å levere klær der.

besnik skrev:
Noe blir kastet/brendt,noe blir gitt birt til venner og familie,og noe selger jeg:-) Kjøper desverre mye nytt,men kjøper og en del brukt og elsker å gå på loppemarked:-)

Når vi tok over huset var det noen småting vi ikke trengte, blandt annet en gammel paraboldekoderthingy, vi bestemte oss for å legge den ut på gis-bort på finn, dæven for en interesse det var for den boksen, det var ikke fred å få fra folk som ville ha den, gikk ikke mer enn to timer før en liten Polsk fyr kom på døra og smilte bredt og rakte frem hånda
Gjenbruk er velbruk

Back
Topp