Kasta ut

Du har fortsatt den gruppa som slik fane eller hva jeg skal kalle det, så ser ut som du er medlem. Ord er ikke min sterke side for tiden :p
 
Det skjønte jeg ikke mye av! Hahah [emoji28]
Det står desemberlykke 2018 oppe ved nicket ditt :p
Så ser ut som du er medlem fortsatt :)
Denne graviditeten kødder med ordene mine altså :p
 
Det står desemberlykke 2018 oppe ved nicket ditt :p
Så ser ut som du er medlem fortsatt :)
Denne graviditeten kødder med ordene mine altså :p

Hmmm, så rart, får ikke opp selve forumet, kan se innlegg jeg har skrevet i men ikke nye eller noe annet..
 
Hvorfor har jeg blitt kastet ut av desembers skjulte forum?!

Jeg har ikke sagt at du skal fjernes altså, og siden du fortsatt har den grønne tingen er du fortsatt medlem.

Send en pm til moderator, kan hende det er noe tull igjen...
 
Hmmm, så rart, får ikke opp selve forumet, kan se innlegg jeg har skrevet i men ikke nye eller noe annet..
Jeg svarte på en av dine innlegg, du burde få varsel :)
 
Sikkert noe tull med appen, som vanlig. Prøvd nettleser?
 
Jeg søkte om å bli medlem for hundre år siden (virker det som)- aner ikke hvordan jeg får godkjenning[emoji55]
 
Er appen som er tullete, og det irriterer en gravid dame:p haha men er i kontakt med Tamara :) funker i nettleser men liker ikke nettleseren.
 
Er appen som er tullete, og det irriterer en gravid dame:p haha men er i kontakt med Tamara :) funker i nettleser men liker ikke nettleseren.
Nå er jeg i kontakt med så mange hver eneste dag, så jeg husker ikke alle og hva det gjelder. Men har dette løst seg? Du har i alle fall tilgang :)
 
Nå er jeg i kontakt med så mange hver eneste dag, så jeg husker ikke alle og hva det gjelder. Men har dette løst seg? Du har i alle fall tilgang :)
Har ikke løst seg med appen nei, så er tvungen til å bruke nettleser hvis jeg vil være en del v gjengen. Så det er kjipt.. men fu hadde sendt enda en forespørsel til IT.
 
Har ikke løst seg med appen nei, så er tvungen til å bruke nettleser hvis jeg vil være en del v gjengen. Så det er kjipt.. men fu hadde sendt enda en forespørsel til IT.
Bruker du Android eller iPhone?
 
Back
Topp