Kal-El Forumet er livet 17 Nov 2009 #1 ..tror dere det er noen i Norge med 3 sønner som har kallt dem det?
L Lois Lane Forumet er livet 17 Nov 2009 #2 Naaaaaa... Minste vår heter Kasper, og du kan tro vi har fått mange komentarer på at vi må bytte navn på de to eldste.....[8|] Hva med Sebastian og Tobias da? Eller Ole, Dole og Doffen? Hetti, Netti og Letti. Mange gode navneforslag til dere som er gravide. Bare å frotse i godsakene!!!!
Naaaaaa... Minste vår heter Kasper, og du kan tro vi har fått mange komentarer på at vi må bytte navn på de to eldste.....[8|] Hva med Sebastian og Tobias da? Eller Ole, Dole og Doffen? Hetti, Netti og Letti. Mange gode navneforslag til dere som er gravide. Bare å frotse i godsakene!!!!
*Meya* Forumet er livet 17 Nov 2009 #3 Jeg vet noen som har en Kasper og Jonatan, men den tredje ble en jente, så da falt kanskje Jesper ut hehe...
Jeg vet noen som har en Kasper og Jonatan, men den tredje ble en jente, så da falt kanskje Jesper ut hehe...
Kal-El Forumet er livet 17 Nov 2009 #4 ORIGINAL: *Meya* Jeg vet noen som har en Kasper og Jonatan, men den tredje ble en jente, så da falt kanskje Jesper ut hehe... Hva med Jesperina? [:D]
ORIGINAL: *Meya* Jeg vet noen som har en Kasper og Jonatan, men den tredje ble en jente, så da falt kanskje Jesper ut hehe... Hva med Jesperina? [:D]
*Meya* Forumet er livet 17 Nov 2009 #5 ORIGINAL: Kal-El ORIGINAL: *Meya* Jeg vet noen som har en Kasper og Jonatan, men den tredje ble en jente, så da falt kanskje Jesper ut hehe... Hva med Jesperina? [:D] Tja, hun har jo ett guttenavn gjort til jentenavn da, så de kunne jo like så greit gjort det da. :D
ORIGINAL: Kal-El ORIGINAL: *Meya* Jeg vet noen som har en Kasper og Jonatan, men den tredje ble en jente, så da falt kanskje Jesper ut hehe... Hva med Jesperina? [:D] Tja, hun har jo ett guttenavn gjort til jentenavn da, så de kunne jo like så greit gjort det da. :D
kattatilcato Elsker forumet 17 Nov 2009 #6 min yngste heter Jonathan[;)] Ksaper og Jesper er fine navn også[:D] det er vel sofie,tobias å[8|]
Helene Harefrøken Forumet er livet 17 Nov 2009 #8 Skal vedde på at det finnes noen som har tre gutter med de navnene. Må få nevne at jeg har hatt rollen som tante Sofie [8D]
Skal vedde på at det finnes noen som har tre gutter med de navnene. Må få nevne at jeg har hatt rollen som tante Sofie [8D]
M [Malin] Forumet er livet 17 Nov 2009 #9 Kjenner ingen som heter det, men oldebarnet til ei dame i nabolaget hjemme der jeg kommer fra heter Kristoffer Robin..[8|]
Kjenner ingen som heter det, men oldebarnet til ei dame i nabolaget hjemme der jeg kommer fra heter Kristoffer Robin..[8|]
O Oline V2 Gift med forumet 17 Nov 2009 #10 Det er det helt sikkert! Jeg vet om en Pippilotta Viktualia Rullegardina Krusmynta Efraimsdotter Langstrømpe. Er vel ikke noe rart med det...?[8|]
Det er det helt sikkert! Jeg vet om en Pippilotta Viktualia Rullegardina Krusmynta Efraimsdotter Langstrømpe. Er vel ikke noe rart med det...?[8|]
A aimste Forumet er livet 17 Nov 2009 #11 hørte om ei som hadde 3 gutta som hete kasper, jesper og jonas [8|] [:-]
heidij Betatt av forumet 17 Nov 2009 #12 kjenner noen som har 3 gutter, å de heter per, pål og espen [;)]
M MammaOkt Forumet er livet VIP 17 Nov 2009 #13 Jeg foreslo det for hun som venter trillinger her inne. Synes det var riktig så fengende jeg[:)]
S *snuppa Elsker forumet 17 Nov 2009 #14 Kjenner en som har to sønner som heter Per og Pål vist eldste jenta hadde vært gutt hadde det vært per pål og espen haahaha
Kjenner en som har to sønner som heter Per og Pål vist eldste jenta hadde vært gutt hadde det vært per pål og espen haahaha
Frk.Chicka Forumet er livet 17 Nov 2009 #15 Jeg vet om ei som har kasper og jonathan... og viss det skulle komme gutt nr 3 en gang så blir det jesper sier hun. Synes det er tøft jeg, men kanskje litt mangel på fantasi.. Men liker alle de 3 navnene godt...
Jeg vet om ei som har kasper og jonathan... og viss det skulle komme gutt nr 3 en gang så blir det jesper sier hun. Synes det er tøft jeg, men kanskje litt mangel på fantasi.. Men liker alle de 3 navnene godt...
helen79 Forumet er livet 17 Nov 2009 #16 Oliver har to venner i klassen sin som heter Kasper og Jonatan. Synd vi ikke døpte Oliver for Jesper da, hehe
Oliver har to venner i klassen sin som heter Kasper og Jonatan. Synd vi ikke døpte Oliver for Jesper da, hehe
Chevron Gift med forumet Julibarna 2019 Juliknøttene 2022 17 Nov 2009 #17 For ikke å glemme dem som har Tommy og Annika..