Snart5barnsmor84
Snart 4-barnsmamma :)
Gratulerer så mye med gutten! Så flott at alt står bra til fordet om han var litt tidlig ute.
<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3
<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klokka 03 bråvåknet jg av at jg måtte tisse, bråreiste meg og ble vått i trusa... Da jg kom til doen var det litt blod og så satt jg på meg bind og det kom litt til.. Kom ikke så mye så je var usikker på om hva som skjedde, om det var slimproppen, vannet eller tiss(men det lukte det ikke som) ringte føden etter litt og de ville ta meg inn til sjekk.. I halv 5-5 tiden fant de ut at dt var fostervannet og ville da ha meg der! Riene begynte å bli litt sterkere og sterkere rundt halv åtte og ca 12.15 var de på topp!!! Et kvarter seinere kom Kasper til verden ble litt klippet etttersom det var trangt. Dagen før var jg på jobb halv dag, kaffe med venninne og spinningtime Selv om han kom tidlig har jg hele tiden vært rolig ettersom jg selv kom 7 uker før tiden og har det fint med det nå har jg kommet litt i gang med amming og ser ut som vi skal få det til etter vært han er klar for pupp! Nå skal jg få sove til mating halv sju god natt jenter!!