Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass ja... da får jeg holde meg helt unna ❤Det gjelder hele svangerskapet. Morkaken kan løsne.
Hva med å klage over at du er så svimmel dagen før dere skal dit? Så får du liksom et alibi til å ikke ta karuseller som går fort osv.Hvordan er det med det nå så tidlig? Står alltid at gravide ikke kan kjøre, men det er vel når magen er større?
Skal på Halloween på Liseberg m vennegjeng og barn, og prøver å holde d hemmelig
Smart jeg er i uke 11 da, men ikke helt klar for å fortelle... vil fortelle familie førstHva med å klage over at du er så svimmel dagen før dere skal dit? Så får du liksom et alibi til å ikke ta karuseller som går fort osv.
Syns ikke d er enklere at vi reiser med barn... de vil jo kjøre og kanskje ha m meg på noe.Jeg skal på ølfestival til Tyskland i helga og er åpen om at jeg er gravid. Siden jeg ikke kan drikke øl, er jeg fast bestemt på å kjøre karuseller i stedet. Kjører ikke skinnebaserte karuseller som berg og dalbane, men ser ikke noe problem med å kjøre de med jevne bevegelser. Som for eksempel de store huskene 50 meter over bakken og pariserhjul. Holder meg også unna de der man har en bar over magen eller belter.
Reiser dere med barn er del enda enklere å holde seg unna det som rister og strammer. Jeg har stadig kjørt både biler, busser, sykler og småfly som rister mer enn Sverre på Tusenfryd.
Ok d visste jeg ikkeEr ikke anbefalt i det hele tatt pågrunn av at det rister, trampoline er heller ikke anbefalt
Er faren for at morkaken skal løsne. Skikkelig kjipt å dra på tivoli også ikke kunne ta noeOk d visste jeg ikke
Ja hvertfall når barna og de andre ikke vet hvorfor...Er faren for at morkaken skal løsne. Skikkelig kjipt å dra på tivoli også ikke kunne ta noe
Ja, får skylde på at legen mistenker at du har krystallsykenJa hvertfall når barna og de andre ikke vet hvorfor...
Jeg er ikke lege, og sier ikke at det er trygt å kjøre de karusellene, men det er en risiko jegselv er villig til å ta. Så får du ta vurderingen selvSyns ikke d er enklere at vi reiser med barn... de vil jo kjøre og kanskje ha m meg på noe.
Men takk for tips om ting jeg kan kjøre
De er litt større jaJeg er ikke lege, og sier ikke at det er trygt å kjøre de karusellene, men det er en risiko jegselv er villig til å ta. Så får du ta vurderingen selv
Og jeg tenkte automatisk små barn og små, snille karuseller. Er det skolebarn er det en anne sak..
Uansett håper jeg dere får en fin tur! Får vann i munnen når jeg tenker på Liseberg, og anbefaler det Tyske mathuset der.. Craver saltkringler og surkål!
Er ikke anbefalt i det hele tatt pågrunn av at det rister, trampoline er heller ikke anbefalt
Kan umulig være farlig... forstår ikke, de anbefaler jo å trene under graviditeten.Oi, hvordan er det med sykkel på grusvei da? Det rister skikkelig noen steder. Også tok jeg buss når jeg var på ferie som humpet rundt på brosteingater..
Kan umulig være farlig... forstår ikke, de anbefaler jo å trene under graviditeten.
Tror ikke det er farlig, en hopper jo gjerne litt voldsomt på en trampoline og en karusell går gjerne litt i rykk og nappOi, hvordan er det med sykkel på grusvei da? Det rister skikkelig noen steder. Også tok jeg buss når jeg var på ferie som humpet rundt på brosteingater..
Tror ikke det er farlig, en hopper jo gjerne litt voldsomt på en trampoline og en karusell går gjerne litt i rykk og napp
Kanskje Men er jo gjerne litt mer jevne bevegelse ved løpingKan hende at trampoline og karuseller frarådes mer på grunn av fare for slag/støt mot magen enn selve ristingen? Har lest at løping ikke er farlig siden fosteret ligger beskyttet i fostervann og derfor vil det ikke bli ristet