karsk

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Trønder karsk: Legg en 50-øring i en kopp, fyll på med kaffe til du ikke ser 50-øringen.Fyll opp med HB til du ser 50-øringen.Nord-Norsk karsk:Legg en 50-øring ved siden av koppen.Drikk til du ikke ser 50-øringen...Sett på kaffe...!!!! GO HÆLG!!

Æsj...Blir kvalm bare med tanken[8D][:'(]
Brukte å drikke den på trøndersk vis da...[;)]

Uff før eg traff sambo drakk eg alltid HB men nå takler eg ikke generelt sprit lenger [:'(]Blir kvalm av lukta haha [;)]

Grøss.. Drakk noe kald-karsk i russetiden men kan med 100 % sikkerhet si at jeg aldri kommer til å drikke noe så grusomt igjen.

Hehe, æsj ja [;)]

Får noen fryktelige flashback til ungdomstda da alt var drikkanes.. [8D][8D]

[:D][:D]håhåhåhååååååå!!!!!!!*grøsse*gud jeg har drukket mine mengder med detta jeg altså,men at jeg orka?[:D]men blir alltid skikkleig gofull av det og faktisk sjeldent bakfull av det såe....[8D]
kanskje jeg skal starte opp ett brenneri*knegg*

DET BLI ITJ FÆST UTEN SKINNVÆST![:D]

ORIGINAL: rai

[:D][:D]håhåhåhååååååå!!!!!!!*grøsse*gud jeg har drukket mine mengder med detta jeg altså,men at jeg orka?[:D]men blir alltid skikkleig gofull av det og faktisk sjeldent bakfull av det såe....[8D]

Hahaha.... Heimertbryggeri hadde vært noe ja
Bli itj barsk utta karsk vettu[:D][:D]

ORIGINAL: Mildrun

Hahaha.... Heimertbryggeri hadde vært noe ja
Bli itj barsk utta karsk vettu[:D][:D]

huff jeg må være syk i hodet altså men jeg fikk skikkelig lyst på ei god gammmaldags grøftefyll med masse trøndere og karsk

Ja,det er jo hysterisk festlig da

Bli itj nå fin uten mokkasin...[:-]
Bli itj nå fart uten bart...

Vi hadde mimre kveld i går, hele venngjengen var innom. Også kom vi inn på en del gamle fester. Jammen var det moro også, selv om jeg ikke helt skjønner at jeg klarte å drikke SÅ mye...

Alltid morsomt å mimre tilbake på alt det festlige man har gjort ja[:D][:D]

Back
Topp