Karpell Syndrom

Pandaungen

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Noen som har det?
Fikk påvist det av legen.
Noen som har noen tips?
Blir bare vondere og vondere. Værst om natta og om morgenen.

Ikke tips, men håper at det går over etter graviditeten (noe det normalt gjør). Jeg fikk det utenom graviditet, og tok enkleste og raskeste løsning som var operasjon. Sliter fortsatt med håndleddet, og blir en del hemmet i tunge løft i spesielle stillinger o.l.
Prøv fysioterapi kanskje? :) Kan godt være jeg som har vært uheldig i operasjon, men hadde prøvd annet først :)

Har det nå tror jeg. Kjempeubehagelig. Håper det bare går over av seg selv.

Jeg har også fått det, det sies at det går over etter fødsel. Håndledd og fingre er værst på venstrehånda mi. Noen ganger klarer jeg ikke rette ut fingrene og langemann henger ofte igjenn. Vondt ja, har ingen tips så følger med på tråden:)

Tror jeg har det jeg og men er vel ikke
Mye å gjøre med det så
Har ikke vært hos legen med det heller. Har og hørt det stort sett går over etter fødsel.

Jeg også, glad jeg hadde siste arbeidsdag i går, helt forferdelig å jobbe med vareplukking de siste par dagene. Håper bare det forsvinner rett etter fødsel som legen sa det normalt gjør. Hold ut!

Sniker. [emoji4] Hadde det i første svangerskap, og det hjalp enormt å sove med støtteskinner om natten. Jeg hadde bare noen jeg kjøpte på apoteket, men var i termingruppe med noen som fikk spesialtilpassede skinner hos ortoped også.

Sniker. [emoji4] Hadde det i første svangerskap, og det hjalp enormt å sove med støtteskinner om natten. Jeg hadde bare noen jeg kjøpte på apoteket, men var i termingruppe med noen som fikk spesialtilpassede skinner hos ortoped også.

Takk, skal prøves [emoji16]

Har du prøvd?
Jeg kjøpte på apoteket i stad og har tenkt å prøve den om natta. Håper det funker

Jeg har prøvd, det funket for veldig godt for meg. Bare øm helt ytterst på fingertuppene.

Back
Topp