Karpal tunnel syndrom

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Jeg begynner å merke tendensene i fingerledd og håndledd. Fikk det ganske ille med førstemann, de siste to ukene kunne jeg nesten ikke bruke fingrene. Og varte lenge etter fødselen.

Noen andre som har hatt/fått dette?

Har også fått det, litt av og på hvor ille det er. Men hendene dovner bort om nettene, og bare det å sitte å skrive PC på jobb er en utfordring.

Trange forhold i håndleddene i "tunellen" der nervene ut til fingrene går..!

Trange forhold i håndleddene i "tunellen" der nervene ut til fingrene går..!

Fører til bl.a. smerte, hovenhet, stivhet i leddene på hendene (og føtter for min del)

Har også fått det, litt av og på hvor ille det er. Men hendene dovner bort om nettene, og bare det å sitte å skrive PC på jobb er en utfordring.

Da har du kommet lengre enn meg...:/ det er så kjipt.. Og irriterende. Gjør du noe spesielt når det står på som værst?

Da har du kommet lengre enn meg...:/ det er så kjipt.. Og irriterende. Gjør du noe spesielt når det står på som værst?

Nei, prøver bare å holde hånden i ro og kanskje massere der det gjør vondt. Tenker at jeg burde gått til lege med det, men så blir det plutselig litt bedre, før det kommer igjen. Veldig av og på!

Jeg begynner å merke tendensene i fingerledd og håndledd. Fikk det ganske ille med førstemann, de siste to ukene kunne jeg nesten ikke bruke fingrene. Og varte lenge etter fødselen.

Noen andre som har hatt/fått dette?

Kan jeg spørre hvor lenge du hadde det etter fødsel sist? Sliter nemlig fortsatt, 9 mnd etter :(

Kan jeg spørre hvor lenge du hadde det etter fødsel sist? Sliter nemlig fortsatt, 9 mnd etter :(

Jeg hadde det ganske lenge etterpå. Husker ikke nøyaktig. Det i hendene gikk bort først, det satt i føttene mye lengre. Tok kanskje over 1 år, hvis jeg ikke husker feil? Men gikk bort gradvis:)

Det hørtes ikke greit ut, det er så mye rart?

Sent from my iPhone using BV Forum

Er mye rart kroppen skal gjennom for å produsere en liten baby...

Back
Topp