karnevald

Blubba85

Elsker forumet
da er d snart karnevald i barnehagen igjenn,lurere på om noen har noen gode sider eg kan bestille fra?[

og ka deres små skal være[:)]

jeg lurer på å sy en monster drakt(type søt) var et mønster i et sy blad for et par mnd siden... eller kanskje noe annet;) hahahaha... jeg vet sannelig ikke jeg...

Julian er Batman. Var dette da han feiret Halloween i usa i oktober... satser på at den passer fremdeles:)

ORIGINAL: Sunkissed©

PipPi selvfølgelig! [:D]

Tenkte jeg skulle sy en karnevaldrakt til han[:D]

aner ikke.. har vært å sett litt.. og hun er helt galen etter rkokodiller og aper og sånne ting, men de draktene har jo sånne svære greier på hodet som gjør selve antrekketliksom.. og jeg tror hun kommer til å få hetta om hun må gå med det på hodet og da er jo hele poenget med antrekket vekke syns jeg...

såååeh, tips taes imot [:)]

Snuppa har fått klovnekostyme. Syns det passer greit.
Vi har ikke prøvd det ennå. Godt mulig jeg ombestemmer meg og kjøper noe annet til henne når det nærmer seg.
Jeg er håpløs sånn. Men jeg satser på at Enaj ikke skal behøve å løpe på postkontoret i år :-)

barnehagen fikser visst alt selv her, så jeg får ingenting med det å gjøre [&o] Synes det faktisk er trist for det hadde vært morsomt å ordne slike ting. 

Emma skal være fe og Felix skal være Batman, kjøpte kostymer på stop i utlandet.[:)]

Ingvild skal være en harepus.. kjempesøt!

Anne Karoline er jeg usikker på... hun vil nok være en prinsesse, men håper at det blir Pippi eller noe annet.

Back
Topp