Karneval

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Har du noen gamle klær som du kan klippe opp, lage litt skitne, sy på noen lapper..... Buste til håret, sminke han litt, vips, et lite troll[:D]

Et hvitt laken, klippe hull - spøkelse [:D]

Vet jo ikke hvor gammel gutten din er, så litt begrenset med tips.

Dette var fine tips! Når de er små er det ikke så nøye med hva dem har på seg, bare de får kle seg ut![:)]

Brio har mange fine kostymer til 250 kroner. Forstår om det kan bli i det meste laget når du har 600kr igjen å leve for. Vi har en kudrakt og en apedrakt derfra: http://monicajensen.blogspot.com/2011/02/tid-for-karneval.html

ta på klær etter hvilket dyr han skal være, lag en hale og ører så maler du han litt i ansiktet og du har en katt, ape, kanin, hund alt etter hva han vil være[:D]

Tre på ungen en hvit body, og strømpebukse, mal magen rosa, mal på sort nese og følehorn
ta på en mindre hvit strømpebukse på hode med litt papir oppi den så di blir litt fuldige
vips en søt kanin

øøøøøøøøøø hvor gammeld e gutten din? ikke si 5 år da sliter du med bodyen hehe

Mykje kreativt en kan orne uten at det trenger og koste ei krone.... sjekk i skapa dine,og sminke har du sikkert(?) :))

ORIGINAL: *Eit stjerneskudd*

Tre på ungen en hvit body, og strømpebukse, mal magen rosa, mal på sort nese og følehorn
ta på en mindre hvit strømpebukse på hode med litt papir oppi den så di blir litt fuldige
vips en søt kanin

øøøøøøøøøø hvor gammeld e gutten din? ikke si 5 år da sliter du med bodyen hehe

Haha, Nei... Han blir 18 mnd på søndan !

ingen nisseklær fra desember?
kan jo vær nisse i karnevall og.

eller ein byggmester bobb pysj?
ein fotball drakt?

Ta å se på bildene mine som jeg la ut på face i går.. hvordan de hadde lagd museører til Madelen i bhg ( de hadde jo hakkebakkefest og hun var klatremus) hadde på seg grå klær og de malte en svart nese og "følehorn" på henne i bhg med det kan jo du gjøre hjemme med en kjal eller noe...

Hadde du bodd i Tr.heim skulle du fått løvekostymet etter pjokken min. Ferdig med karneval vi så [:)] Rekker vel ikke sende heller nå...

Jeg er helt imot å kjøpe kostyme. Jeg skal ta på ungen brune klær, brunt pannebånd, sy en fjær i og ansiktsmaling. Så blir hun indianer[:)]

Hvor i verden bor du? Vi har en del kostymer hjemme[:)]

kor stor e gutten din?
hvis han har superman spiderman pysj e jo d tøft [:D]

Back
Topp