Karneval

Zera

Forumet er livet
skal det være karneval i den bhg din unge går??

Har ikke hørt noe om det i Tuva sin bhg... Hadde vert litt morsomt da[:)]

Er det ikke i desse tider det bruker å være??

Her skal det være karneval 25 Februar [:)]

Da skal jeg jammen høre med de idag... Om jeg husker det da[8D] (kortidshukomelse er en fin ting)[:)]

ORIGINAL: Metemor

Her skal det være karneval 25 Februar [:)]

Snuppa skal ha i dag :)

I bhg til Adrian skal de ha det den 17. Fikk skriv om det på onsdag [:)]

ORIGINAL: fruktbar

Godt jeg kom over denne tråden, for etter å ha lest den begynte det å demre ett eller annen med den 11.. hehe.. Fikk tak i bhg og karnevallet er ikke før den 11.. Hehe.. Stakkars vesla da, har jo gledet seg til å ta på kattekostymer i hele dag.. Men jammen godt jeg ikke sente henne i bhg som en katt, når alle andre skal gå i rosa eller røde klær i dag :p

Dette er bare så typisk meg :p

Godt jeg kom over denne tråden, for etter å ha lest den begynte det å demre ett eller annen med den 11.. hehe.. Fikk tak i bhg og karnevallet er ikke før den 11.. Hehe.. Stakkars vesla da, har jo gledet seg til å ta på kattekostymer i hele dag.. Men jammen godt jeg ikke sente henne i bhg som en katt, når alle andre skal gå i rosa eller røde klær i dag :p

Dette er bare så typisk meg :p

hehehe[:)] Bra jeg minnte deg på det da[;)]

Det skal vere i snuppa sin. De skulle ha med t-sjorte, så skal de velge ett dyr de vil være, og lage draktene selv [:D]
De er veldig kreative i barnehagen hennes.
Du kan jo bare spørre de. "skal dere ha karneval i år?" Da kan det jo vere de får en ide ;)

ja,jeg glemte å spør jeg... hehe
Me ringte nå og de skal vist ha karneval den 25 februar [:)]

Back
Topp