Karneval i bhg.. med tema.

LykkeligTrollmor

Elsker forumet
I barnehagen til trolla har de tema som de må være.. kjedelig.. men greit nok.. tema var kardemomme by.. så da kjøpte jeg to løvedrakter...
og i går får jeg brått lapp om at de skal ha skuespill den dagen, så min lille må være pølsemaker han da. Litt sent å få beskjed om det i går kanskje, men greit nok.. Karnevalet skulle egentlig være den 18.. men ble utsatt til 4 mars da..
syns det er utrolig kjedelig  med tema karneval!! Skikkelig dumt! og pølsemaker da!! skjorte , bukse og forkle må han ha på seg liksom..
akkurat som unga ikke heller vil være spiderman eller slike ting..
men men.. greit nok..
har dere tema på karnevalet?? eller kan dere gjøre som dere vil? ;)

I bhg her så lager de kostymer selv.. Elsker det konseptet [:D]

ORIGINAL: Slick Chick

ja, det tror jeg aldri jeg har hørt om før! det hørtes jo helt topp ut da!!! det hadde jo vært veldig gøy!! ;)

Mini har karneval i bhg i dag han[;)]
Der lager de masker selv, slik at alle er "like".
Så har de på seg ensfargede klær, barna får velge farge selv.[:)]

Slipper hvertfall dette kjøpepresset når det er slik, så jeg synes det er greit[;)]

Trur det er tema basert her også [8|] Litt usikker, skal høre med de i bhg når snuppa har blitt frisk igjen!
Litt kjipt med tema basert ja! Burde vært fritt valg [:D]

I b.hagen til snuppa er det fritt valg [:)]

her skal de ha fugler....

lurer på hva vi skal finne på jeg.
blir vel en kylling eller høne sikkert[8D]

forslag noen?

Her er det fritt valg, men det er ikke lov å ha masker.[:)]

ORIGINAL: armstrong

Her er det fritt valg, men det er ikke lov å ha masker.[:)]

Samme her.. ikke skytevåpen eller sverd eller sånne ting heller.

Vi har tema.. Torbjørn Egner! sååå.... kan jo være bjørn eller noe da... men syns også det hadde vært morsommere med fritt tema[:)]

her kler de seg ut som akkurat det de vil![:)]

Her kunne de velge fritt[:)]

Sto " Sambaen er løs" eller no slikt på planen. Men ungene kunne kle seg ut som det de ville [:)]

vi har tema:edderkoppen[:)]
De lager kostymer i bhg.lager edderkopp-boller og når de slår katten ut av sekken kommer det en haug av edderkopper(falske)+snop[;)]

her skal de ha på nattis[8|]

I bhg til lillegutt er det fritt valg, så han skal være apekatt[:D]

Det hørtes lurt ut! Husker jeg var i lekebutikken i fjor v karnevalstider for å lete etter en ny koseklut til nadde da jeg gikk på en dame med 3 jevngamle døttre i prinsesse alder. Følgelig skulle alle ha Disney prinsesse kjole.. 399 pr jævla kjole*3 jenter! 1 200 kr det!! Hvem har råd til det?ikke jeg hvertfall..

Fler og fler som gjør det nå, like greit er nå min mening!

Jeg synes det er utrolig kjipt med tema, har det her også... Troll er tema, er ikke akkurat overbegeistret.

Her har de hakkebakkeskogen som tema.. vi skulle ikke gjøre noe annet enn å helst kle de i en spesiell farge. sånne som mine var klatremus og skulle da helst kle seg i grått men ingen tvang..

Bhg lagde "musemasker" litt morro og se hvor vidt forskjellig det var fra begge avd...
Ungene har vært med å lagd de selv...

Her er det fritt valg, thank god! Har en politi-pysj og en fotballdrakt med rooney bakpå, så han skal få velge om han vil være politi eller rooney[8D] Brukte pysjamas i fjor også, med tigergutt på[:D] Koster meg ingenting og han er like utkledd[:D] Synes det er så dumt med kostymene som er nå til de som er så små som 2 år.. Er så mye med hodeplagg, og det liker ikke min gutt[:-]

Back
Topp