karmey!

Glapia.

Gift med forumet
Hvordan gikk det igår??[:D][:D][:D]

Hu hadde det rimelig gøy hu assa [8D]

tihi duda???
ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: KathMor

Hahaha! Stemmer det snupps! Hadde det alle tiders! God mat og drikke, hyggelige venner og så-som-så musikk..... Men noe dansing ble det jo anyways....Eller skal vi kalle det dytting rundt på dansegulvet.... Fullt ja!

Slutta å hikke eller Kathmor? [:D]

hahaha - James holdt på å daue av latter - og så som jeg hikka hjemme da!!!! *ler* [8D]

Litt dårlig med dansinga ja, teit trendy musikk..[>:] må finne på noe lurt neste gang - MÅ ha noe go råkke-på-fua-musikk da!!! [:D]

Hvor var dere i går da???

Først tapas på San Leandro og så dancing på Bar Bygdøy (?) Het det det?

Første gang jeg har spist på tapas restaurant, veldig godt!

Og med "privatsjåfør" hele veien... Luksus!
Men fyttikatta, det kostet 68kr timen å stå parkert Ved konserthuset der... Heftig dyrt...[&:]

Ja var kjempe god mat!! Synes servicen var litt dårlig men... [>:] Men som sagt, går gjerne igjen - gooo mat!!! MEN HEFTIG PARKERINGS PRISER JAAAAHHHHH[:o]

Ohhh, nam tapas!!!

Anbefaler Delicatessen hvis dere skal spise tapas en annen gang, mer intimt og koseligere atmosfære enn San Leandro[;)] Servicen er topp!! Men kanskje litt trangt om man er mange[8D]

Misunner og unner dere den kvelden i går...snart min tur til å tørre løsrive meg fra heimen[:)]

Var dere på San Leandro på Majorstuen? Var der på jentejulebord før jul [:D]

Mommy86: tapasen på Delicatessen er veldig bra, men det går jo ikke ann å reservere bord der, så det er egentlig håpløst å gå ut å spise der i helgene. Liker Barcelona jeg, men San Leandro har den beste stemningen, spiller litt høy musikk.

Hvordan er formen nå da jenter?

Formen min er bra, bare trøtt! Var hjemme litt før 2.30 og så opp og mate med flaske 3.00 og så igjen 4.45... Litt mer jobb å varme melken istedet for puppen [:D]
Men verdt det! Deilig å få litt tid som Karolina, ikke bare mamma [:)][8|]
Men savnet familien til tider igår og du og du så deilig å komme hjem til deilige familien min [:D]

Du da Kathmor?

Back
Topp