Karmacom

wow wow wow skulle aldri sagt at jeg er utdannt webdesigner for dette er fantastisk i forhold til de sidene jeg har laget for noen klienter.
Tørr faktisk ikke å skrive de til deg en gang. Blir jo flau i forhold til dine[:)]...hi hi hi

IMPONERT

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: Monicus

Karmacom.. pm er full..

hva tenker du nå fruluna.. hehe..

WHAT??? Sender du pm til han??? Nå snakker vi ikke smisking lenger, nå er det ren slikking nå.. [8|]

ha ha... slikking, sikling osv..

Han driver og selger sanne domener,så er vel ikke helt det samme da. Firmaet heter egoria. Het bk media før.

ORIGINAL: monicola

MONICOLA!!! Vil skrive med deg likevel jeg.. [8|]

Hvorfor?
Fordi du akkurat har beskyldt noen for å ha brun nese?
[:D]

Ha ha ha..

Hvorfor?

Brun nese er vel bare forbokstaven!! Den jenta er brun hele hun.. [8|] Pm my ass..

ORIGINAL: trohåpogkjærlighet
skulle aldri sagt at jeg er utdannt webdesigner for dette er fantastisk i forhold til de sidene jeg har laget for noen klienter.

Takk, men de linkene er ikke særlig bra (imo), bare det jeg hadde liggende akkuratt nå.
Jeg har ingen utdannelse som designer, men har jobbet med det i 17 år, siden jeg var 14.

Hvorfor?

Brun nese er vel bare forbokstaven!! Den jenta er brun hele hun.. [8|] Pm my ass..

brown girl in the ring ..lalalalalalaa

Ha ha ha ha dagens beste!!!

Ha ha ha ha dagens beste!!!

jeg har egentlig en som er bedre ... fra i natt  ...

frekk eller[;)]

Karmacom.. pm er full..

hva tenker du nå fruluna.. hehe..

så det nå, slettet meldingene mine nå, sorry [:)]

æsj, typisk, nå overser Monicus meg igjen, nå som jeg slet så lenge med å få oppmerksomheten hennes og greiererer og greierer. [:'(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: Karmacom

æsj, typisk, nå overser Monicus meg igjen, nå som jeg slet så lenge med å få oppmerksomheten hennes og greiererer og greierer. [:'(][:(][:(][:(]

Hun kommer nok logrende snart.. Hun måtte bare vaske ansiktet sitt litt [8|][&:][:D]

ORIGINAL: Karmacom

Hun kommer nok logrende snart.. Hun måtte bare vaske ansiktet sitt litt [8|][&:][:D]

hhehe.... ok... jeg vil IKKE vite hvorfor... hun vasker ansiktet sitt mener jeg [:D]

Ha ha..[:D]

trodde vi var ferdige med den nå fruluna, du har kanskje ikke tittet i tråden til monicola[8|]

Back
Topp