Karina Vil Ha bebi NÅÅ!

KarinaMadeleine

Første møte med forumet
Hmm..Vet ikke helt hvem Prøve periode vi er i nå jeg, men har i såfall ikke brukt beskyttelse de 4 siste mnd!
Det matcher ALDRI:O Blir så frustrert, lurer på om det er no galt med meg..Hva jeg gjør galt o.s.v..


Noen som har noen Tips å gi meg om hvordan man lettere blir gravid (av egen erfaring)!!

*Sitter å håper at det har klaffa denne gangen, så blir bare å vente på tanta, eller ta en Graviditets test om 10 dager Ca* HÅPE HÅPE<3
 
 
 
hei, og velkommen hit!
 
Beste måten å få det til å klaffe er vel å finne ut når du har eggløsning og så satse på mye sex i de fruktbare periodene. Noen sier hver annen dag, noen sier hver tredje dag, noen sier hver dag.... det får du nesten avgjøre selv
 
Lykke til!
 
(dere er vel i 4. eller 5. pp da - en pp er prøveperioden mellom to menstruasjoner og du har vel rukket 3-4 menstruasjoner på dennne tiden?)
 
TAKK FOR SVAR=)
 
Jeg har hatt mensen 3 ganger Ca, siden vi ble sammen! Den uteblei en gang=/ Vet ikke hvorfor..!
Sitter å venter på Mensen nå da,den skal komme om ca 10-13 dager tror jeg (Har lang syklus)..HVIS den kommer da! Får se om det har klaffet denne gangen=)!
 
Når kan jeg evetuelt ta en test? Hvor mange dager en minimum??             I Wanna have a-->         
 
Back
Topp