Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig. Vurderer sterkt å ta en tlf / hjemmebesøk . Siste løsningSvigerinnene min kjenner henne privat og kjørte er opplegg fra et av bøkene hennes fra ungen hennes var 6 mnd, det fungerte supert (til å få han sove hele natta).
Svigerinnene min kjenner henne privat og kjørte er opplegg fra et av bøkene hennes fra ungen hennes var 6 mnd, det fungerte supert (til å få han sove hele natta).
Hun er jo for skrikekurer. Eneste "metodene" jeg mener man skal bruke mot små babyer er nærhet og trygghet.Oida. Har du noen linker ift dette? Ikke de metodene som står på nettsiden hennes iallfall![]()
Okei. Stod ikke noe om det på nettsiden hennes. Uansett et gutten min 10 mnd og våkner ca 7 ganger om natten. Har også våkentimer ca 2 timer per natt. Så for MEG så er det et problemHun er jo for skrikekurer. Eneste "metodene" jeg mener man skal bruke mot små babyer er nærhet og trygghet.
De skal aldri ligge alene og gråte. Det er helt urealistiske forventninger at de skal sove hele natta og avvennes fra pupp om natta når de er 6 måneder.
Og hva er alt dette snakket om "søvnproblemer". Det er ikke problemer, men vanlig behov for nærhet og trygghet!
Jenta mi er 14 måneder, sover i senga vår og jeg ammer masse på natta. Hun er våken mange ganger. I følge Naphaug er det et problem.Okei. Stod ikke noe om det på nettsiden hennes. Uansett et gutten min 10 mnd og våkner ca 7 ganger om natten. Har også våkentimer ca 2 timer per natt. Så for MEG så er det et problemOgså regnet jeg med at hun ikke tvinger noen skrikekur på folk som ikke ønsker det.
Lest den for mange mnd sidenJenta mi er 14 måneder, sover i senga vår og jeg ammer masse på natta. Hun er våken mange ganger. I følge Naphaug er det et problem.
Hun tvinger ingen til skrikekur, men skrikekur er ikke greit uansett!
Jeg skjønner at du er sliten, men jeg ville ikke spurt Naphaug om hjelp.
Kan heller anbefale boka "Sove uten gråt".
Hadde du nattavent henne da? Gjorde du dette selv eller var det mannen din? Min sovner veldig greit på kvelden nå. Jeg gjorde vel som du bare at jeg var på rommet hans og så lavt hyyyysj innimellom. Koste på og trøster i starten, men da ble han forbannet gitt.Vi har kjørt noe av det samme på frøkna fra boka "god natt og sov godt" som er skrevet av noen spanjoler, men tror det går ut på noe av det samme prinsippet.
Frøkna vår har alltid sovet natta igjennom, men vi fikk problemer med legging etter hun starta i bhg. Nektet å legge seg, sovnet ikke før vi selv gikk i seng og vi kunne sitte inne hos henne i 3-4 timer.
Metoden gikk ut på at vi skulle gå inn til henne etter 1 min, så 3 min, så 5 min, så 7 min, så 7 min helt til hun sovnet..dette var dag 1. Så økte minuttene etterhvert som dagene gikk.
Funket som bare det, nå sovner hun ila 3 min.
Samme metoden skulle man også bruke ved oppvåkning på natta.
Men nå er ikke jeg hysterisk på gråting og mener at barn ikke har vondt av gråte under kontrollerte former. Jeg er moren og vet mitt barns beste.
Jeg har boka hennes, og grunnen til at jeg likte den var at hun nettopp sier at det ikke er et søvnproblem at babyer ikke sover, og at det ikke er noen bestemt oppskrift på hva som er riktig, det er opp til en selv hva man syns er rett. I boka har hun nevnt ferbers metode i tillegg til mange andre metoder, men det er jo bare å luke ut. Jeg kjørte en snill versjon av en allerede snill oppskrift da jenta mi var ti måneder. Jeg forlot henne aldri, lot henne aldri gråte alene, og følte meg veldig trygg på at det var greit. Det fungerte også med en gang, og siden da har vesla sovet hele natta, med unntak av når hun våkner av drømmer o.l. Nå er hun to.Hun er jo for skrikekurer. Eneste "metodene" jeg mener man skal bruke mot små babyer er nærhet og trygghet.
De skal aldri ligge alene og gråte. Det er helt urealistiske forventninger at de skal sove hele natta og avvennes fra pupp om natta når de er 6 måneder.
Og hva er alt dette snakket om "søvnproblemer". Det er ikke problemer, men vanlig behov for nærhet og trygghet!
Kanskje jeg skal låne boka hennes igjen da , før jeg booker time. Godt med noen gode historier.Jeg har boka hennes, og grunnen til at jeg likte den var at hun nettopp sier at det ikke er et søvnproblem at babyer ikke sover, og at det ikke er noen bestemt oppskrift på hva som er riktig, det er opp til en selv hva man syns er rett. I boka har hun nevnt ferbers metode i tillegg til mange andre metoder, men det er jo bare å luke ut. Jeg kjørte en snill versjon av en allerede snill oppskrift da jenta mi var ti måneder. Jeg forlot henne aldri, lot henne aldri gråte alene, og følte meg veldig trygg på at det var greit. Det fungerte også med en gang, og siden da har vesla sovet hele natta, med unntak av når hun våkner av drømmer o.l. Nå er hun to.
Vi har kjørt noe av det samme på frøkna fra boka "god natt og sov godt" som er skrevet av noen spanjoler, men tror det går ut på noe av det samme prinsippet.
Frøkna vår har alltid sovet natta igjennom, men vi fikk problemer med legging etter hun starta i bhg. Nektet å legge seg, sovnet ikke før vi selv gikk i seng og vi kunne sitte inne hos henne i 3-4 timer.
Metoden gikk ut på at vi skulle gå inn til henne etter 1 min, så 3 min, så 5 min, så 7 min, så 7 min helt til hun sovnet..dette var dag 1. Så økte minuttene etterhvert som dagene gikk.
Funket som bare det, nå sovner hun ila 3 min.
Samme metoden skulle man også bruke ved oppvåkning på natta.
Men nå er ikke jeg hysterisk på gråting og mener at barn ikke har vondt av gråte under kontrollerte former. Jeg er moren og vet mitt barns beste.
Hadde du nattavent henne da? Gjorde du dette selv eller var det mannen din? Min sovner veldig greit på kvelden nå. Jeg gjorde vel som du bare at jeg var på rommet hans og så lavt hyyyysj innimellom. Koste på og trøster i starten, men da ble han forbannet gitt.
Jenta mi er 14 måneder, sover i senga vår og jeg ammer masse på natta. Hun er våken mange ganger. I følge Naphaug er det et problem.
Hun tvinger ingen til skrikekur, men skrikekur er ikke greit uansett!
Jeg skjønner at du er sliten, men jeg ville ikke spurt Naphaug om hjelp.
Kan heller anbefale boka "Sove uten gråt".