Kari Utne?

Grete71

Forumet er livet
Er det liksom bare å bestille, eller går dere gjennom fastlegen? Tar hun liksom slike vanlige jordmortimer også - slike som vi har "en gang hos legen og en gang hos jordmor" liksom?

Kunne veldig godt tenkt meg å gått til henne, altså...

Hadde ikke så mange timer med jordmor forrige svangerskap, men har kvinnelig fastlege, så dèt hjelper jo litt på da. [:D]

Sniker litt jeg..
Det er bare å bestille privat hos henne da får du time dagen etter..
Hvordan det er å gå på kontroll hos henne er jeg mer usikker på[8|]
Men du kan jo bare ringe å spørre henne da?[8|]

Ja kan jo bare gjøre det... [8D] Men drøyer litt til, tror jeg.

Jeg bare ringte ang ul og fikk time til den 28 juli [:)] Ba om det selv så sent da.. Vet ikke hvordan hun opererer jeg, men hun har kun kontortid tirsdag og torsdag (er da hun tar tlf bare ihvertfall)..

Hvor langt er du på vei da?

Tenkte om jeg evt. skulle bestille time til rundt uke 10 eller noe, og SÅ bestille vanlig legetime. Tenker som så at hvis det så skulle være at hjertet ikke slår [&o] så er det jo ikke vits med noen legetime.... [&:]

ORIGINAL: Grete71

Hvor langt er du på vei da?

Tenkte om jeg evt. skulle bestille time til rundt uke 10 eller noe, og SÅ bestille vanlig legetime. Tenker som så at hvis det så skulle være at hjertet ikke slår [&o] så er det jo ikke vits med noen legetime.... [&:]
Da skal jeg i teorien gå inn i uke ti [:)] Ville egentlig bestille før, men det er jo ferietid på oss snart og vil ikke ende opp med å mistet noen dager etter ul.. Så i uke ti føler jeg meg mer sikker [8D]

tror jeg bestiller til uke 9[:)] Eller kanskje 12 hvis jeg får en gratis ul på sykehuset i uke 7

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Jeg bare ringte ang ul og fikk time til den 28 juli [:)] Ba om det selv så sent da.. Vet ikke hvordan hun opererer jeg, men hun har kun kontortid tirsdag og torsdag (er da hun tar tlf bare ihvertfall)..

Jeg bestillte ul hos henne kom inn dagen etter , hun er fantastisk koselig [:)]
Har vært hos henne 2 ganger[;)]

tlf: 51485015
Holder til på Bryne[;)]

ORIGINAL: litla

Sniker inne her litt jeg, siden jeg så navnet Kari Utne [;)]
Er det så mange jærbuer her altså?? [:D]
Trenger ikke å høre til Jæren selv om man vil til Bryne [8D][:D]

Og hva definerer du så, kjære Linda*egentlig30osv* som en Jærbu????? [8D][;)][:D][8D][;)]
Sandnes/Stavanger hører inn under betegnelsen "Nord-Jæren" altså... Hehehehehe! [8D]

Og hva definerer du så, kjære Linda*egentlig30osv* som en Jærbu????? [8D][;)][:D][8D][;)]
Sandnes/Stavanger hører inn under betegnelsen "Nord-Jæren" altså... Hehehehehe! [8D]
I know [8D] Men for meg er en jærbu de som bor der ute [:D] Jeg er en ren østlending jeg [:D] Så det så [8D]

Hihi.... Der ute er vel Klepp, Bryne osv lenger sør. [;)]

Ja huff, tenk å si til noen fra Sandnes eller Stavanger at de også egentlig er jærbuer!!!!! [:D] Er litt rart å tenke på... Men JEG definerer også Jæren fra sånn ca Klepp og sørover/østover.

Hihi.... Der ute er vel Klepp, Bryne osv lenger sør. [;)]

Ja huff, tenk å si til noen fra Sandnes eller Stavanger at de også egentlig er jærbuer!!!!! [:D] Er litt rart å tenke på... Men JEG definerer også Jæren fra sånn ca Klepp og sørover/østover.
[:D] Er ikke helt dum selv om jeg ikke er herifra da [8D][:-] 
Om du bor langt fra Frøyland Gård? [;)]

Er født og oppvokst ikke så langt derifra... [;)] Ned igjennom skauen (det lille som er igjen av skogen da......), der bor mor. Et gult vinkel-hus med stor hage og et "steinbed" midt i hagen. Bare sånn i tilfelle du er godt kjent der.

Vi vurderte om vi skulle ha bryllupet på Frøyland gård, men det var ingen hjemme da vi var der, og ingen tok telefonen... [8|]

Skal vi se. "Sønnen" i huset er vel like gammel som meg, vil jeg tro.

Ikke kjent nei, vi hadde bryllupet vårt der [:D] Kjempe fin plass, angrer ikke et sekund.. [8D]

Ja har forstått at det er fint der. Har blitt veldig populært. Trasket en del oppi der da jeg var liten. [:)] Men da var det jo nesten bare det huset/garden der - nå er det jo FULLT av hus rundtomkring.

Drømte at jeg har hos Kari Utne i natt... [8D] Hadde ikke time, var bare innom, på en måte. Men av en eller annen grunn skulle hun kjenne hvor stor livmora var. Auuuuuuu.... [8D][:D]

Ja har forstått at det er fint der. Har blitt veldig populært. Trasket en del oppi der da jeg var liten. [:)] Men da var det jo nesten bare det huset/garden der - nå er det jo FULLT av hus rundtomkring.

Drømte at jeg har hos Kari Utne i natt... [8D] Hadde ikke time, var bare innom, på en måte. Men av en eller annen grunn skulle hun kjenne hvor stor livmora var. Auuuuuuu.... [8D][:D]
Aiiiiik, det hørtes ikke mye godt ut [&:] Hmmm, lurer på om jeg ikke vil til hun allikevel jeg [8D]

Hihi...

Men; den der klemminga på livmora for å måle symfysen er ikke alltid like god, den..... [8|]

Back
Topp