Lizz83 Gift med forumet 6 Jan 2018 #21 Litt små, men jeg var skuffet over hvor mye de klør... jeg orker ikke å bruke de...
N Neinei Forumet er livet VIP Februarlykke 2016 Mailykke 2018 6 Jan 2018 #22 Jeg er ekstremt overvektig, og de passer meg helt fint, så de er vel heller normale til store i størrelsen syns jeg.
Jeg er ekstremt overvektig, og de passer meg helt fint, så de er vel heller normale til store i størrelsen syns jeg.
I Ikke i bruk lenger Forumet er livet Tilgangsansvarlig Januar 2017 ❤ Aprilbarna19 ❤ 6 Jan 2018 #23 Litt små i størrelse S/M. Sitter også veldig inntil så om du vil ha dem litt mindre klistret til kroppen hadde jeg gått opp en størrelse.
Litt små i størrelse S/M. Sitter også veldig inntil så om du vil ha dem litt mindre klistret til kroppen hadde jeg gått opp en størrelse.
Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015 6 Jan 2018 #24 Jeg har small og den satt tett nok inntil kroppen , men lang. Ville ikke hatt den trangere , men kunne godt vært kortere.
Jeg har small og den satt tett nok inntil kroppen , men lang. Ville ikke hatt den trangere , men kunne godt vært kortere.