Kari traa jakke. Hjelp?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg var å prøvde en Kari traa jakke idag, type parka. Men nå husker jeg ikke hva den heter, skal prøve å forklare det jeg husker, så håper jeg noen har den. Syns det er vanskelig å se på nettet pga fargen..

Den var grå, men som jeans? Noen som skjønner det!? :p Den var lengere bak en forran, og hadde en glidelås splitt i midten bak.

Noen som kjenner den? Eller er det kanskje umulig å si hvilke jakke det er? Hehe.

Har du sett på Kari traa sine nettsider?

Ja, problemet er at jeg syns fargen er vanskelig å kjenne igjen på bildet, og på hjemmesiden får jeg bare sett ett mini bilde forfra, eller fra siden, og ikke no mer.

Spør på Facebooksida til Kari Traa. :-)

Var det dun? Dunjakka "Rokne" koster 4000. Vangen parka har ikke dun og koster iallfall 1000 kr mindre. Den som heter von parka har to lag, sånn at du fester den inni skallet. De øvrige modellene er for kalde til vinterbruk spør du meg! Jeg har Rokne. Ikke kjøp for stor, da blir de kalde pga luft kommer inn.

Edit: Så ikke først at du skrev glidelåssplitt. da er det ikke Rokne, men en av de andre.

Var det dun? Dunjakka "Rokne" koster 4000. Vangen parka har ikke dun og koster iallfall 1000 kr mindre. Den som heter von parka har to lag, sånn at du fester den inni skallet. De øvrige modellene er for kalde til vinterbruk spør du meg! Jeg har Rokne. Ikke kjøp for stor, da blir de kalde pga luft kommer inn.

Den kosta 2999 på sportsbutikken hvertfall. Hang sammen med Von modellen, men ble plutselig usikker på om d var Von, syns. Det virker som det er en annen farge på den.. ?

Takk for hjelpa, men jeg aner ikke. :p var samme stoff som alle dem der, men mørkere. Hadde håpa kun den jakka jeg prøvde hadde sånt mønster i stoffet :p Jeg får vel bare ringe butikken i morgen. Hehe :)

Denne (Rokne) koster ikke 2999 noe sted, garantert! Kan ikke forstå annet at det er Vangen du ser etter. Den har glidelås bak i splitten.

Back
Topp