Kaptein Sabeltann

~September~

Gift med forumet
har fått alle smokkene til Adigutt idag!!! Ganske stort![:D] Tror ikke lillegutt er så fornøyd da, men det var på tide.. Smokkariet var ikke åpent(!), men vi fikk legge de i ei kiste inne i en butikk der (ikke helt det samme det da[8|])
SÅ nå gjenstår det bare å se hvordan det går når han skal sove[&:]

Så bra da, Nå er d vores tur også snart[:-] Kan bli gøy[8|] Men har sagt at d er kaptein sabeltann som skal ha di[:)] 

ORIGINAL: betty

får håpe det går bra uten da[;)]
det er jo mange som gir barna en liten premi etter en stund også f.eks. 1 uke da har de en slags gulerot der fremme[;)]
et lite ekstra forslag[;)]

Ja,tenkte på det! God ide! Får kanskje gå til innkjøp av Pingu filmen han ønsker seg så[:)]

her skal å sutten vekk..,men vet ikke helt hvordan...hun er totalt avhengig av den å en bamse(pus)...er det best med totalt slutt eller gradevis avenning?

ORIGINAL: tippetue

her skal å sutten vekk..,men vet ikke helt hvordan...hun er totalt avhengig av den å en bamse(pus)...er det best med totalt slutt eller gradevis avenning?

Her er det cold turkey ihvertfall, han har ikke pleid å ha den i barnehagen og sånn da.. Men fant en smokk  nå, som jeg hadde glemt, kommer til å kaste den,vil ikke begynne på nytt igjen liksom, så det blir spennende å se når han skal legge seg..

Men vet ikke hvor mye hun har smokken da? Hvis hun har den hele dagen går det jo an å begynne å bare ha den når hun skal sove..

hun har den ikke i barnehagen,bare hvis hun har slått seg veldig eller skal slappe av..men hjemme vil hun ha den heletiden...( går utover tennene,blir så overbitt[&o]) prøver å si til samboeren at det kan være lurt at hun bare har den på natta, men virker som han er mer avhenig av den sutten enn hene..hihi..får bare håpe hun klarer seg uten den..

Ja, nå har han endelig sovna... Han grein etter smokken med engang han kom i seng, men jeg sa at han hadde jo gitt de til kaptein sabeltann, så da var det greit.. Men han sovna av utmattelse nå da, tok 1 1/2 time... Han tenkte vel at hvis han holdt ut lengre kom han til å få en smokk... Hørtes ut som han prøvde å mane frem sabeltann, lå å ropte på han[:D] Uvant for en liten stakkar... Puh...[:D]

Ja, det ligger i kaptein sabeltanns by i dyreprken[:)]

ORIGINAL: maritaH

Ok[:)]  Ja, da skal den besøkes til sommeren. Heldig dere som bor nære dyreparken da! *misunn*misunn*[:D]

Er der omtrent aldri da.. Liker best å gå der om høsten utenom høysesongen..[:)] Fint å gå tur der..

ORIGINAL: Nurse Doffina

søsteren min sendte de inn til sabeltann, og da kom det et kort i posten der sabeltann takka for smokkene....
Det var morro for gutten hennes..

Stilig! Visste ikke at det gikk an!

Åååå jeg er så glad jeg aldri har hatt det problemet[:D]
Var i dyreparken å så på alle smokkene i fjor.... Ungene snakker om det ennå[8D] Tror det gjorde inntrykk[;)]

Back
Topp