Kaptein Sabeltann

sogn78

Forumet er livet
VIP
Var på kino og skulle sjå Kaptein Sabeltann i dag. Storebror har sett alt av seriar, teater og filmar og er heilfrelst, MEN, den vart altfor skummel gitt...;)
Han er vanligvis ein tøffing, men me måtte gå etter 15 min, eller, da sa eg at no går me for han virka livredd.
Ville berre advare andre sabeltann frelste:)
Trenger ikkje tilbakemeldingar om kor dårlig mor eg er som tar med ein fireåring på 7-års grense film;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi så reklamen for noen helger siden på kino, ble for mye for mi på 4 år ja. Skulle se Fly 2 etterpå, men hang vel allerede litt i og var litt skummelt på den filmen også, så vi måtte bare gå :D fikk heldigvis tilgodebilletter da.

Så på god morgen Norge i går at den var ikke anbefalt for de under 7 år, rett og slett fordi selveste Kaptein Sabeltann var skummel den gangen her ;) Du får prøve på nytt når den kommer ut på dvd :)

Det regnet jeg med egentlig. Den ser skummel ut på reklamen.
Her maser 6 åringen om å gå, og har tydeligvis nedtelling med de andre klassekameratene. Jeg vet ikke hva vi skal gjøre, da min gutt er litt engstelig av seg å synes de gamle filmene av kaptein sabeltann er skumle...

Hmmm jeg tenkte gå med 5-åringen i morgen. Hun blir straks 6.

Får tenke litt på den da :p

Var på kino og skulle sjå Kaptein Sabeltann i dag. Storebror har sett alt av seriar, teater og filmar og er heilfrelst, MEN, den vart altfor skummel gitt...;)
Han er vanligvis ein tøffing, men me måtte gå etter 15 min, eller, da sa eg at no går me for han virka livredd.
Ville berre advare andre sabeltann frelste:)
Trenger ikkje tilbakemeldingar om kor dårlig mor eg er som tar med ein fireåring på 7-års grense film;)

Måtte gå etter 15 minutter med min firåring også! Blei for røff behandling av Pinky så da måtte vi kaste inn håndkleet også. Han har også sett alt annet av sabeltann uten å bli redd, men fikk han ikke til å sove før nå fordi han var så redd for at de skulle kutte av Pinky sitt øret:/ skjønner godt at det er syvårsgrense!

Last edited:
Måtte gå etter 15 minutter med min firåring også! Blei for røff behandling av Pinky så da måtte vi kaste inn håndkleet også. Han har også sett alt annet av sabeltann uten å bli redd, men fikk han ikke til å sove før nå fordi han var så redd for at de skulle kutte av Pinky sitt øret:/ skjønner godt at det er syvårsgrense!
Huff, sovna ikkje så lett i kveld min heller, men det kjem seg vel:)

Så på god morgen Norge i går at den var ikke anbefalt for de under 7 år, rett og slett fordi selveste Kaptein Sabeltann var skummel den gangen her ;) Du får prøve på nytt når den kommer ut på dvd :)
Ja, må jo få sjå den ferdig eg i allefall;)

Vi så reklamen for noen helger siden på kino, ble for mye for mi på 4 år ja. Skulle se Fly 2 etterpå, men hang vel allerede litt i og var litt skummelt på den filmen også, så vi måtte bare gå :D fikk heldigvis tilgodebilletter da.
Tilgodebillett tenkte eg ikkje på ein gang, det var jo god service da:)

Hmmm jeg tenkte gå med 5-åringen i morgen. Hun blir straks 6.

Får tenke litt på den da :p
Kan jo hende det går fint, er jo nesten to år eldre enn min. Her var kaptein sabeltann i vestibylen på kinoen før forestillingen og, så han var oppskremt før det begynte;)

Det regnet jeg med egentlig. Den ser skummel ut på reklamen.
Her maser 6 åringen om å gå, og har tydeligvis nedtelling med de andre klassekameratene. Jeg vet ikke hva vi skal gjøre, da min gutt er litt engstelig av seg å synes de gamle filmene av kaptein sabeltann er skumle...
Overtale han til å vente på dvden kanskje;)

Hadde lyst til å ta med fireåringen på den, men syns den då skummel ut på reklamen. Nå vet jeg at hun IKKE skal se den hvertfall :p takk for tips!

Min 5åring skal i morgen. Tror han takler det helt fint! Han syntes fly 2 var kjedelig men koste seg på feks dragetreneren. Men er stor forskjell på unger :)

Takk for advarsel, da strykes den av plakaten her:p
Var litt usikker på om den var for skummel eller ikke, og da fikk jeg jo svar på det;)

Huff, vi og har avtale neste helg med en annen gutt i bhgn men vi avtalte FØR jeg så trailer og at det var 7 års aldersgrense. Guttungen har sett trailer og sier den er litt skummel, men vil gå siden vi har en avtale, så er usikker på hva jeg gjør.....

Vi hadde med kiddo i går, han blir 5 i november. Han synes ikke det var skummelt og vi synes traileren så mye skumlere ut enn det filmen faktisk var:)
Vi anbefaler filmen videre uten problem:)

Back
Topp