kaptein sabeltann show

Søtnos*

Glad i forumet
Vi skal på det med E som fylte 3 i april. Ho digger sabeltann, men er litt redd også .
Vi skal sitte litt høyt oppe, så regner med at det går bra.  Flere som har vært på show med unger på den alderen ?

Eldste her har sett nattshowet da han var 2.5, 3.5 og 4.5. Digger det alle gangene

Ikke vært noe problem med min sønn, men hørte en og annen liten en gråte litt bort igjennom. D er ganske så bra opplegg, godt med lyd. så når kanonene smeller er d noen som blir litt redde, kan jo være greit å være litt obs på.

Blir nok stas

¨Så bra, satser på at det går fint. Vi skal overnatte i abra havn i september, litt usikkert for min del men de andre skal hvertfall

Sønnen min var 3 år og 8 mnd da han var på show. Han synes set var skummelt på slutten med heksa miriam, da satt han plutselig med hendene foran øynene, men gikk helt greit:)

Søtnos* skrev:
¨Så bra, satser på at det går fint. Vi skal overnatte i abra havn i september, litt usikkert for min del men de andre skal hvertfall

Da kan dere bare glede dere, var like stas for liten og stor :)
Herlig liten landsby ;) 

Enkelte deler av showet er det ganske høy lyd på. Og de sender sånne "raketter" opp over publikum i tillegg til nede på scenen. Er også ganske heftige flammeeffekter som kjennes godt uansett hvor langt opp du sitter. (Vi satt bakerst)
Knerten her er straks 4 og satt med hendene for ørene ganske mye. De som satt ved siden av hadde kjøpt sånne hørselsvern for barn, ikke dumt igrunn.
Et par andre tips er å ta med noe å sitte på (det er HARDE benker å sitte på i over halvannen time) samt et pledd eller noe. Og så er det et realt kaos når alle skal ut samtidig så er du klar over det!

Back
Topp