Kaptein Sabeltann-kveldsforestilling

Vi skal med 3 åringen i år, håper på å få lagt han litt tidligere den kvelden, han er sånn som er våken så lenge det skjer noe, så tror ganske sikkert at han holder seg våken. Husker jeg var når jeg var 4 år, og jeg var den eneste av ungene som holdt seg våken. Vi skal sitte på første rad så skal sikkert godt gjøres å sovne for han også.

Ja det er også en mulighet og noe vi kommer til å gjøre, men vet at hun må sove ett par timer ihvertfall før vi kjører. Hun sovner i bilen, men våkner alltid når bilen stopper. Vet ikke når tid vi burde være der, en time før det starter eller tidligere?
Aner ikke? Sikkert lurt være uten god tid både mtp parkering, inngang og finne plasser:) Alt tar jo litt ekstra tid med unger;)

Vi skal med 3 åringen i år, håper på å få lagt han litt tidligere den kvelden, han er sånn som er våken så lenge det skjer noe, så tror ganske sikkert at han holder seg våken. Husker jeg var når jeg var 4 år, og jeg var den eneste av ungene som holdt seg våken. Vi skal sitte på første rad så skal sikkert godt gjøres å sovne for han også.
Tror heller ikke det blir noe problem for datteren min å holde seg våken. Hun var våken hele dagen og kvelden på f.eks. nyttårsaften i fjor og her om dagen når vi skulle ta den sene danskebåten var hun våken hele kvelden helt til vi begynte å kjøre av båten som var fremme i Kristiansand kl. 00:00/24:00. Da hadde hun kun sovet litt i bilen på vei til båten tidligere på dagen. Var ingen problem. Så når det kommer til Kaptein Sabeltann-showet så tror jeg det skal gå bra. Vi må bare snakke mye om det i dagene i forveien. Og jeg vet at dette er noe hun kommer til å like ☺️

Nå har jeg bestilt billetter, og datteren min ble helt i hundre når jeg sa det til henne. Dette blir så gøy! :D

Så gøy :D trenger ikke komme så tidlig, men vi kommer alltid tidlig og er litt på tivoliet først :)

Vi var første gang i fjor og minste var da 5 år og han holdt godt ut da. Jeg hadde ikke tatt med mindre barn enn det han var da. Med såpass mange sutrete og trøtte små barn blant publikum tenker jeg at man kanskje bør tenke om det er vits å dra med de aller minste i alle fall. Og om man faktisk gjør det for ungenes skyld...

Sier ikke det gjelder deg, men jeg synes ikke noe særlig om gretne foreldre som kjefter og truer unger som sutrer pga de er trøtte - også er det foreldrene som har satt ungene i den situasjonen...

Hvor tidlig burde man være i dyreparken før showet starter?
Parken åpner kl 20 og da er tivoliet åpent, og noe i Sabeltanns verden (typ ett gatekjøkken og muligens en butikk tror jeg). Men med så små barn er det kanskje bedre å prioritere søvn og komme senere..

Back
Topp