Kaptein Sabeltann genser

Mrs.J

Elsker forumet
Hei! Er det noen av dere som har strikket den? Fant en oppskrift på nettet, men virket så tungvint å strikke for- og bakstykket hver for seg :-P Har en sønn som digger Kaptein Sabeltann over alt på jord! Så tenkte å strikke den til han :) Minste str. er 4 år :)

Strikka den for 18 år side, og aldri mer!!! Og nå høres jeg himmla gammel ut .... Det tok tid, men var verdt det, ble brukt til det ikke var mer igjen av den, og alt for liten.

Kalle Klovn skrev:
Strikka den for 18 år side, og aldri mer!!! Og nå høres jeg himmla gammel ut .... Det tok tid, men var verdt det, ble brukt til det ikke var mer igjen av den, og alt for liten.

Hehehehe!! Var den så tung å strikke?? 

Jeg kunne ikke strikke og se på tv samtidig... Måtte tenke og følge nøye med på oppskrifta hele tiden.

Har ikke strikket den selv, men mamma har strikket den og 2 venninder har strikket den.
Og det som går igjen er "aldri mer" :P

Den er kjempefin, men jeg mister motet når jeg ser alt mønsteret, og tenker på alle trådene som må festes!

Lykke til om du velger og prøve deg :)

Moderator Kristine skrev:
Har ikke strikket den selv, men mamma har strikket den og 2 venninder har strikket den.

Den er kjempefin, men jeg mister motet når jeg ser alt mønsteret, og tenker på alle trådene som må festes!

Det er såpass ja! Lå og tenkte på det i går, og det jeg lurer på er om jeg skal kun ha Kaptein Sabeltann foran, og droppe mønsteret på ryggen og armene. 

*Belle* skrev:

Moderator Kristine skrev:

Det er såpass ja! Lå og tenkte på det i går, og det jeg lurer på er om jeg skal kun ha Kaptein Sabeltann foran, og droppe mønsteret på ryggen og armene. 

Det hadde jo vært en ide ja og kun ha sabeltann på fronten :)

Ei venninde strikka armene ensfarget, og det ble kjempefint!

Back
Topp