Kaptein sabeltann genser?

Icicle

Glad i forumet
Har en Sabeltann-frelst 3 åring, og har så lyst å strikke en genser til ham. Noen med oppskrift?

Hvis du tar kontakt med Dalegarn så sender de deg en kopi. Oppskrifta er utgått, men de har den. Har den forsåvidt jeg også, og kan scanne den for deg, men da må du sende meg e-post adr. din.

jeg sendte mail til dalegarn for en stund siden.
De kunne ikke gi den ut pga at lisensen hadde gått ut eller noe..

Takk jenter!

Men, jeg liker virkelig  ikke  fargene på den genseren, fargekombinasjonen altså.

Men aner ikke hvilke farger jeg i tilfelle skulle valgt..

Tips?

MÅ jo ha ansiktet fremme på genseren, men ellers er jeg helt blank ;)

åhh, nå er jeg litt frekk, men kunne jeg fått den oppskrifta og?? har leita og leita..men fannt ut akkurat det samme att den vart utgått..kjedleig med ei heilfrlst sabeltann jente i hus

Icicle skrev:
Takk jenter!

Men, jeg liker virkelig  ikke  fargene på den genseren, fargekombinasjonen altså.

Men aner ikke hvilke farger jeg i tilfelle skulle valgt..

Tips?

MÅ jo ha ansiktet fremme på genseren, men ellers er jeg helt blank ;)

Jeg valgte en behagelig blåfarge fra smart garn som bakgrunnsfarge istede da jeg strikka til min nevø.(den "standard modellen" med ansiktet til sabeltann på magan) Men oppskrifta er for tykkere garn enn smart garn, så jeg bare la opp antall masker som sto til en av de større størrelsene. Selve genseren kan man jo ha i hvem farge man ønsker, bare sabeltann er i svart og hvit og med gul der det er pynt på skuldrene og sverdene bak.

lillegull2 skrev:
åhh, nå er jeg litt frekk, men kunne jeg fått den oppskrifta og?? har leita og leita..men fannt ut akkurat det samme att den vart utgått..kjedleig med ei heilfrlst sabeltann jente i hus

Send meg PM med mail ;-)

Hadde eg og kunne fått mønsteret? Har ein liten gutt som hadde blitt SÅ glad for ein sabeltann genser!

Back
Topp