Kapsler...

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg har kjøpt meg sånne Brin. Bær kapsler, Det står utenpå at det er bra for livmora, Og ta di før fødselen, OSV....
Men hvordan er dette med at man skal holde seg unna helsekost produkter I svangerskapet?????
Er det flere som tar slike kapsler????
Glemte og spørre om det på kontroll I dag, Men det er vel trygt og ta di..????[:D]

Har lest at mange som tar de, men har ikke peiling på dem selv. Du får nok bedre svar enn dete utover dagen er jeg sikker på [:)]

ej spørte jordmora mi om dej , ho sa at ho konne ikkje sjå noke skade i å ta dej... men at en ikkje behøvde å begynde me det so tili i tilfelle det konne framskynde fødslen litt , men ho trudde ikkje dej gjor det... so ho sa det va helt grett å ta :)
ej va sta å kjøpte idag :) ska ta min første i kveld hehe :)

Jeg lurte bare når det gjaldt denne jordnøtt oljen Chello snakka om, kan en få kjøpt det på apoteket?[8|]

ORIGINAL: AB

Jeg lurte bare når det gjaldt denne jordnøtt oljen Chello snakka om, kan en få kjøpt det på apoteket?[8|]

jepp den får du kjøpt på apoteke.. ej va å kjøpte i går kosta 79,50 kr :) 

Har tatt bringebærblad kapsler i en uke nå jeg[;)]
De er bra for modning av livmor før fødsel og for at livmoren skal trekke seg raskt sammen igjen etter fødsel. Dobbel gave[:D]

Kan desverre ikke svare deg der.
Men jeg går til behandling for bekkenløsning, og de siste fire ukene før fødselen så kommer fysio/akkupunktøren min til å sette fødsel forberedende nåler.
De sier at de som får det har mere energi under fødselen, mindre sjanse for at an går over med babyen, lettere fødsel.
Så det skal jo bli spennede å se.[:D]

Back
Topp