Kapselmaskiner

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Har prisen egentlig all verdens å si?

Vurderer å skaffe en kapselmaskin med Dolce Gusto, men usikker på om vi egentlig trenger og legge så mye penger i det eller om det ikke egentlig har noe særlig å si? :)

Jeg har hatt en dyr og en relativt rimelig dolce gusto. Selv om jeg liker godt den dyrere typen, så er smaken den samme på kaffen :p Er mest str på vannbeholderen og utseende som er ulikt..

Jeg sverger til Nespresso maskinen :) elsker kaffen i de kapslene! Syns ikke kaffen blir like god av de andre jeg har smakt. Kjøpte den med melkestimer. Så lager både latte, mocca og iskaffe :)

Hadde kapsel maskin, men ble aldri brukt. Holdt med moccamaster og vannkoker :)

Vi har Tassimo. Synes Dolce Gusto sine smaker papp. Kjekt og ha når man skal ha bare en kopp, istedenfor og trakte ei hel kanne for hver gang.

Jeg solgte min dyre Nespresso maskin og kjøpte Tassimo - jeg ELSKER den!! ;) Jeg trenger bare en kopp eller to og gidder ikke å trakte kaffe.

Vi fikk en Tasssimo i gave et år, den ble byttet mot en Dolce gusto som vi syns smaker mye bedre. Jeg liker kaffe med melk og syns DG har mange gode varianter:)

Har dolce gusto. Syns nespresso og tassimo rett og slett smaker beskt. Hatt den i 4 år nå vel, like god enda. :)

Jeg foretrekker svart kaffe. Har prøvd mange forskjellige typer fra både Dolce Gusto og fra Tassimo. Når det gjelder svart kaffe så vant Tassimo soleklart for ganen min :) Synes Dolce Gusto sine svarte kaffer smaker papp :depressed:

Vi har dolce gusto, mannen bruker den mer enn meg men begge elsker den :)
Har hatt den i over 4 år ❤ men prismessig på de er vel forskjellen str, pris og automatisk stopper :)
Syns det er greit med litt str på vanntanken da, min tante har den minste og sier hun må fylle på etter to kopper

Jeg har en Tassimo til 200 kr, funker som fjell.
Hvis du ikke drikker mye kaffe, eller bare spesiell kaffe, er det fint å ha. Drikker dere mye svart kaffe blir det veldig dyrt med kapsler.

Vi har tassimo:-) Kjøpte den i fjor på julaften eller lille julaften eller noe sånt, til 299 på elkjøp :-) Nå er det mest mannen som bruker den da til kaffe så hender det jeg får slippe til for en kopp med varm sjokolade :-D

Vi har Dolce gusto. Aner ikke ka den koster, men stor tank og automatisk. Brukes mye her. Fikk i gave:)

Back
Topp