Kapselmaskin

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vi skal få ny kapselmaskin til jul av mine og lurer derfor på om du har en å anbefale:D

Har hatt en veldig enkle nespresso fra før.

Har dolce gusto og er kjempe fornøyd! :-D Det er en sånn som ser ut som en pingvin haha :-P men den er automatisk da, så den stopper selv ;-) ikke så dyr heller, og syns kaffen er av god kvalitet :-)

Vi hadde dolce gusto :)
Supergod! Og mange ulike kaffetyper/kakao/iste++
Den var så bra at vi måtte kvitte oss med den, det ble rett og slett for dyrt i lengden :p
Gikk tilbake til vanlig trakter :p

Dolce gusto! Syns den kaffen er absolutt best av alle kapselmaskinene, jeg testa nøye før vi kjøpte! :P

Jeg syns nespresso har den beste svarte kaffen, så jeg sverger til den.

Jeg drikker også mye te, og vil da ha forskjellig varianter, så da er det bedre å koke vann til det.

Dere som sier dolce gusto...

8004399328525_dolcegusto_jovia_black_F.jpg
Denne eller annen modell?

Nespresso har best kaffe!

Har denne og er strålende fornøyd! :D
upload_2015-10-20_12-51-2.png

Vedlegg

• upload_2015-10-20_12-50-47.png
    upload_2015-10-20_12-50-47.png
    92,2 KB · Visninger: 26
Denne har vi, og bruker grande som vanlig svart kaffe! :) mtp selve maskinen, så tror jeg det er litt hipp som happ. Var tilbud på den vi har når vi kjøpte den, pluss så mener jeg det er større vanntank i den. :)

Vedlegg

• 1445338452359.jpg
    1445338452359.jpg
    15,3 KB · Visninger: 22
  • 1445338461057.jpg
    1445338461057.jpg
    70,3 KB · Visninger: 23
Denne har vi, og bruker grande som vanlig svart kaffe! :) mtp selve maskinen, så tror jeg det er litt hipp som happ. Var tilbud på den vi har når vi kjøpte den, pluss så mener jeg det er større vanntank i den. :)
Har samme, og vi er fornøyd. :)
Og, ja det er større vanntank :)

Vi skal få ny kapselmaskin til jul av mine og lurer derfor på om du har en å anbefale:D

Har hatt en veldig enkle nespresso fra før.
Du må jo vente å se om du vinner en først ;)

Veldig lettvint, og fantastisk god kaffe! :D
Vi har en slik kaffe maskin vi fyller med vann og har i hele bønner bak.
Er også veldig lettvint og gir veldig god kaffe, men da er man liksom ikke tvunget til å kjøpe kaffe av et spesielt merke :rolleyes:
Tenkte fordel fremfor en slik en

Back
Topp