Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du vinner premien i oktoberkonkurransen?Vi skal få ny kapselmaskin til jul av mine og lurer derfor på om du har en å anbefale
Har hatt en veldig enkle nespresso fra før.
hehe det hadde ikke vært feilKanskje du vinner premien i oktoberkonkurransen?![]()
Har dolce gusto og er kjempe fornøyd! :-D Det er en sånn som ser ut som en pingvin hahamen den er automatisk da, så den stopper selv ;-) ikke så dyr heller, og syns kaffen er av god kvalitet
![]()
Dolce gusto! Syns den kaffen er absolutt best av alle kapselmaskinene, jeg testa nøye før vi kjøpte!![]()
Har samme, og vi er fornøyd.Denne har vi, og bruker grande som vanlig svart kaffe!mtp selve maskinen, så tror jeg det er litt hipp som happ. Var tilbud på den vi har når vi kjøpte den, pluss så mener jeg det er større vanntank i den.
![]()
Du må jo vente å se om du vinner en førstVi skal få ny kapselmaskin til jul av mine og lurer derfor på om du har en å anbefale![]()
Har hatt en veldig enkle nespresso fra før.
Ja hvem vet.Du må jo vente å se om du vinner en først![]()
Det ser duJa hvem vet.
Har faktisk hatt en del vinnerlykke i det siste![]()
Veldig lettvint, og fantastisk god kaffe!Litt sånn utenom tema, hvorfor kapselmaskin?
Vi har en slik kaffe maskin vi fyller med vann og har i hele bønner bak.Veldig lettvint, og fantastisk god kaffe!![]()