Kappahl "Newbie"

HappyogOlagutten

Elsker forumet
*MIA*
Gud jeg har blitt helt forelsket i den serien. De har så utrolig mye fint til jente, i duse nydelige farger.
Og liker prisene også pluss at det hele tiden er klubbtilbud på kappahl så man får litt rabatt ;)
Kommer til å kjøpe mye av dette merket når det skal fylles opp klær :o)

Det er kjempe mye fint i det.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har også handlet en god del newbie til huleboer ;) utrolig mye søtt og fint! Må si jeg syns de har mest utvalg til jenter der for tiden ;) håper det kommer seg litt i gutte avd også.. :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Helt enig! de har bare helt fantastisk nydeilge klær!
Jeg er så lei meg for at storesøster nå er for stor for å kjøpe klær der!
Men det blir nok en del til lille i magen :)

Utrolig mye fint og fine farger, da spesielt til jenter! Kan ikke huske at det merket var da jenta mi var baby... Venter gutt jeg,så er bare blitt noen bodyer og lue i det merket :p

Helt enig! Og det som er bra er at det nå går opp til større størrelser også! Kjøpte nettopp en kjempefin genser til minstemann på 2,5 år, stripete strikka bomull i str 98:)

Mye fint i den serien ja:).. Hatt endel klær til storesøster derfra:)..
Kikka på til lillebror senest i dag da, å har enda ikke kjøpt noe til han.. Skuffa over utvalget av gutteklær nå, å det lille som virka ålreit hadde de ikke i de størrelsene jeg var intressert i:/.. Menmen, håper det snart kommer inn masse fint til gutt:)

Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)

Åja, de har så mye fint! Jeg kommer til å ta noen turer innom der etter jeg har født. Nå føler jeg at jeg har så mye klær at jeg må vente til etter fødselen for å se hva jeg eventuelt trenger. Har arva en del, så har jo fullt opp med klær for de første 4-5 månedene! Men er nok altids noe man trenger.
Er jo "fare for" at man får et par gaver etter fødselen også...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke handlet så mye enda da vi ikke vet hva kjønn deg er, men handler som regel gaver i Newbie❤️
Sist handlet jeg bukse og jumper til storebror som enda passer 104- og da var det 3 for 2 , så handla gave til en venninne også( så ble det jo gratis gave)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så godt at man finner klær med farger og former som man liker godt :)

Jeg har ikke vært og sett på babyklær i butikkene enda.
Spent på om jeg finner noe som faller i smak :)

Kjøpte newbie-kjole til vesla. Var eneste de hadde i str. 50, alle andre starter på 56. Veldig unødvendig med kjole til en sånn liten baby, men fy søren så søt!

Vedlegg

• 1395675029332.jpg
    1395675029332.jpg
    66,2 KB · Visninger: 66
Klærene er herlige. Men som andre nevner, lite til gutt :( håper det kommer masse nytt nå mot sommer ♥

Kjøpte newbie-kjole til vesla. Var eneste de hadde i str. 50, alle andre starter på 56. Veldig unødvendig med kjole til en sånn liten baby, men fy søren så søt!

Ååh, så fantastisk herlig ♥

Kjempe mye fint i Newbie.
Gleder meg til jeg kan handle mer...
Har spart mye penger på å ikke vite hva som skjuler seg i magen,
Men er ofte jeg skulle ønske jeg kunne ta med meg feks den super fine kjolen eller tøffe skjorta.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp