Kaos

Allerførstegang<3

Flørter med forumet
Hei! Er det noen her inne som forstår noe av dette her? Ser noe jeg ikke ser? De siste syklusene mine har vært på 22dager, nå er jeg på overtid. Har ikke hatt noen positive eggløsningstester, eggløsningsslim hadde jeg dagen etter mensen. Hvorfor har el-testene vært høyere enn mitt laveste så lenge? Nå har lh nivået endelig droppet så kanskje noe skjer, at mensen endelig kommer? Hadde spotting/veldig lett mens 5-8 oktober, har normalt sett medium/kraftig mensen så føler ikke det var mensen i det hele tatt. Men natural cycles mener jeg skal ha eggløsning typ i dag/imorgen, men lh nivåene er jo enda lavere enn tidligere i syklusen. Setter stor pris på hjelp til å tolke, blir litt gal her IMG_0017.pngIMG_0018.pngIMG_0019.jpegimage.jpg

Ser ut som du har hvert nære 13 og 19, men at kroppe. Ikke har klart å slippe egget helt . EL testene er som Berg og dalbane og uansett om den ser nære ut så er den like negativ om den er blank og nær sterk . Mener det er flere her inne som har fått fart på EL med medikamenter . Er syklus på 22 hvert vanlig på deg ? Alt innen 21-35 er vel den vanlig normalen . Håper det retter seg for deg :)

Takk for svar! Ja de siste syklusene har vært på 22 dager. Men tror kanskje kroppen prøver å hente seg inn igjen etter p-sprøyte enda (tok siste i januar) men blir så utålmodig da det tar så lang tid.. Kroppen prøver nok men alt er kaos :banghead: Har endometriose så vi har åpen dør hos fertiliteten, men aksepten for at vi nok ikke klarer ting selv naturlig er vanskelig så har ikke klart å starte behandling enda tross all frustrasjon og sorg hver mnd.. Før forrige runde med p-sprøyter såvar vell syklusene mine rundt 30 dager.. tok vell ett år fra siste p-sprøyte til kroppen begynte med regelmessig syklus igjen, men håpte at kroppen skulle komme seg fortere denne gangen:confused:

Back
Topp