Kaos

Karinalinami

April 2013s jentemamma!
Herregud, alt er bare kaos i hodet mitt for tiden.

Begynner i ny jobb på mandag(arbeidspraksis gjennom NAV) og i tillegg ringte en barnehagestyrer meg idag og lurte på om jeg ville komme på intervju på mandag, og det ville jeg selvsagt. Mye kjekkere om jeg får en jobb der jeg får betalt for jobben jeg gjør.

Har hatt arbeidsavklaringspenger ca. 1 år nå da jeg sleit en del med sosial angst etter å ha vært hjemme noen år med barna, så har jobba ca. 6 mnd i barnehage nå og det var helt topp, så hadde vært kjempe kjekt å få noen vakter i barnehage.

Men føler meg litt sleip også, siden jeg nettopp fant ut at jeg er gravid. Hva om jeg får jobben og så får jeg plutselig hyperemesis i uke 7 igjen? Vet jeg ikke burde tenke slik, for det kan jo godt hende jeg faktisk ikke blir like dårlig denne gang. Eeerh, mannen er lei maset mitt, så håper dere har noen gode råd å komme med! Hehe, klarer egentlig ikke tenke klart. Mannen mener jeg skal tenke på meg selv, og ikke ha dårlig samvittighet for noe som ikke har skjedd ennå, og han har vell i grunn rett i det.

Måtte bare få det ut til noen andre også, da jeg ikke har fortalt noen andre at jeg er gravid. Tørr ikke før etter å ha sett liv på ultralyd.
 
Herregud, alt er bare kaos i hodet mitt for tiden.

Begynner i ny jobb på mandag(arbeidspraksis gjennom NAV) og i tillegg ringte en barnehagestyrer meg idag og lurte på om jeg ville komme på intervju på mandag, og det ville jeg selvsagt. Mye kjekkere om jeg får en jobb der jeg får betalt for jobben jeg gjør.

Har hatt arbeidsavklaringspenger ca. 1 år nå da jeg sleit en del med sosial angst etter å ha vært hjemme noen år med barna, så har jobba ca. 6 mnd i barnehage nå og det var helt topp, så hadde vært kjempe kjekt å få noen vakter i barnehage.

Men føler meg litt sleip også, siden jeg nettopp fant ut at jeg er gravid. Hva om jeg får jobben og så får jeg plutselig hyperemesis i uke 7 igjen? Vet jeg ikke burde tenke slik, for det kan jo godt hende jeg faktisk ikke blir like dårlig denne gang. Eeerh, mannen er lei maset mitt, så håper dere har noen gode råd å komme med! Hehe, klarer egentlig ikke tenke klart. Mannen mener jeg skal tenke på meg selv, og ikke ha dårlig samvittighet for noe som ikke har skjedd ennå, og han har vell i grunn rett i det.

Måtte bare få det ut til noen andre også, da jeg ikke har fortalt noen andre at jeg er gravid. Tørr ikke før etter å ha sett liv på ultralyd.

Jeg tenker som mannen din, at du burde tenke på deg selv uten å få dårlig samvittighet. Samtidig skjønner jeg deg veldig godt, og det er ikke gøy å være i den situasjonen. Sist graviditet var ikke planlagt og jeg fikk positiv test tre dager etter jeg hadde startet i ny jobb. Kjipt, men sånn ble det bare.

Synes du skal dra på intervju og ta det der i fra :)
 
Så kjekt med intervju da, og barnehage er jo supert - jobber i bhg selv :)

Skjønner du synes det er en vanskelig situasjon, men jeg er enig med mannen din i at du har lov å tenke på deg selv. Du har ingen forutsetninger for å vite hvordan formen din blir og de har ikke rett til å vite at du er gravid. Når det er sagt hadde jeg nok kjent på det samme selv dersom jeg skulle på intervju, så jeg forstår dilemmaet. Har dessverre ingen konkrete råd om hva du bør gjøre utover å følge din egen magefølelse, men ønsker deg lykke til med både avgjørelsen og intervjuet :)
 
Dra på intervju! Så får du heller krysse fingere for at du ikke blir like plaget som sist.
 
Back
Topp