Kaos?? ;o)

~ruby~

Forumet er livet
Ute i hundegården står hannhunden og uler så sårt.... Går rundt og rundt og er litt små stressa... Grunn??? Joda, inne sitter det ei tispe med løpetid og er skikkelig klar... og den andre lurer litt på om hun skal begynne med løpetid nå. Sikkert bare for å gi matmor litt mer å tenke på... [;)]
Det beste er valpen som ligger gulvet og ser på meg, helt rolig.. hun skjønner heldigivs ikke noe av dette levende de andre bikkjene driver med [:D] en smule kaos! Men hvem kan jeg skylde på?? Ingen andre enn meg selv... [&:] puh!

oi, ja det der hørtes litt kaotisk ut ja[:D] eg har nok i massevis med den kastrerte hannhunden vår på 2 år! (og 2 katter) lykke til med løpetid og uling[8D]

Ja det hørtes ut som litt kaos ja. Tror jeg hadde klikket jeg da men. Skal ikke så mye til for å vippe meg av pinnen for tiden.[:D]

Hva slags hunder er det du har da?

Sliter her i huset for tiden også, med to barn, to katter og to svære hunder. Ungene og kattene går jo egentlig fint, men hundene går meg på nervene nå som sambo er ute på jobb. Mye jobb og mas. Men det blir vel bedre når ormen min også blir bedre....

Stakkars gutt! Er vel rimelig desperat han nå ja[:D] Vi hadde tispe frem til for 2 uker siden. Da måtte vi dessverre avlive henne[:(] Løpetid her var jo fullt kaos UTEN hannhund i samme hus.. Phu.. Skjønner at det blir slitsomt for deg..

Herlig kaos.... ;o) det går heldigvis over!! Gutten måtte få litt "dop", han klarte rett og slett ikke å sove, stakkars... Så nå er han herlig rolig... [8D] Men alt begynner vel snart på nytt igjen når hun andre tispa er igang... puh!
Har 2 collie, en hanne og en tispe. Den andre tispa er japansk spisshund. Og den herlige valpen er en afghansk mynde, så hun vil jo bli størst av alle!!! [:D] heldigvis er hun utrolig rolig!

Så mange flotte hunder du har!! Gleder meg til vi flytter til Telemark, da skal vi også få hund(er)!!
FAntastiske dyr til tross for uling og løpetid!![:)][:)] 

Oi...-må si jeg beundrer tolmodigheten din!!![:)] Tror ikke jeg hadde taklet det levenet nå..[8|]

Vi har veeeldig lyst på hund da, men sambo er blitt så allergisk de siste årene at det ikke er mulig..[:@][:(][:(]

Pappa har hunder, elsker dem!![;)]

Jeg kunne ikke ha klart meg uten!! [;)] det er mye styr til tider, men det blir en livsstil. Iallefall nå som utstillings sesongen begynner for fullt. Så den lille karabaten jeg har i magen blir nok en veteran på den fronten ganske fort... [:D] 
Vi venter på løpetiden på collie tispa... for da blir det valpekull... krysser fingrene for mange skjønne nurk en gang til høsten!

Back
Topp