Kaos i magen!

Nette85

Glad i forumet
Himmelbarn
Julibarna 2019
Augustlykke 2022 ❤️
I går kveld fikk jeg en skikkelig reaksjon på middagen. Spydde og dreit om hverandre (sorry detaljene), og hadde så vondt i magen at jeg ikke helt visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Kaldsvettet, frysetokter og you name it..
Sambo ringte til legevakten for råd og betryggelse om at dette ikke er farlig for frøet. Det er det jo heldigvis ikke.
Legevakten sa at det enten var matforgiftning eller omgangssyken. Tre av kollegaene mine ligger også strak med omgangssyke, og bare tre timer tidligere hadde sjefen min ringt meg for å høre om vi måtte kalle inn flere på jobb i dag, og spurte samtidig om formen min. Selvfølgelig måtte jeg jinxe den og si at jeg bare var kvalm som vanlig, men at jeg hadde det fint..
Ble forespeilet minst 24 timer på toalettet til alt var ute, i følge legevakten. Men til min store overraskelse sov jeg søtt gjennom hele natten. I dag er jeg bare uggen, slapp og kvalm. Om kvalmen skyldes at jeg er gravid, matfforgiftet eller bare har en tom mage vites ikke, men det er bedre enn å rope på elgen (håper jeg ikke jinxer den nå..).

Sånn, måtte bare få dette ut og forhåpentligvis få litt sympati (siden mannen holder seg på en armslengdes avstand i fare om at det er omgangssyken..) :silent

Det høres jo unektelug ut som omgangssyken ja. Godt du er bedre i dag❤️

Så deilig det ikke ble 24-timers! Er jo så grusomt!!!

Ja, jeg foretrekker fem influensaer på en gang enn å kaste opp. Det er så grusomt! Veldig glad det var over på en kveld og ikke fortsatte utover natten og i dag :smiley-angelic001

Det høres jo unektelug ut som omgangssyken ja. Godt du er bedre i dag❤️

Tenkte jo i går at jeg aldri blir smittet av sånt.. aldri finn på å tenke sånn :gen045
Ja, er mye bedre i dag :Heartred

Sånn er forferdelig vondt!! Heller 30dagers influensa da.. god bedring :Heartred

God bedring! Helt forferdelig det der :(

Her har nesten alle vi var sammen med i helga spydd, inkludert samboer. Jeg og lillemann er foreløpig ok, men han har feber og er merkbart ikke i form. Sympatikvalme har jeg dog hatt i hele dag, så blir litt salt chips og cola zero i kveld, ugh

Last edited:
Huff. Godt du er bedre i dag! Det er så grusomt med sånne runder...

Tusen takk alle :Heartred
Har spist i hovedsak salt chips og drukket brus i dag for å minimere kvalmen, og det har hjulpet.. sååå godt med chips!!

God bedring! Helt forferdelig det der :(

Her har nesten alle vi var sammen med i helga spydd, inkludert samboer. Jeg og lillemann er foreløpig ok, men han har feber og er merkbart ikke i form. Sympatikvalme har jeg dog hatt i hele dag, så blir litt salt chips og cola zero i kveld, ugh

Det er nok noe som går over hele landet, for jeg har ei venninne i nord som har vært gjennom akkurat det samme...
salt chips er gull her også i dag! Fikk råd av legevakten å drikke Biola når jeg blir bedre for å balansere magesyrene. Kanskje ett tips til heimen din også?
God bedring til dine (og selvfølgelig til deg som sliter med sympatikvalme også) :)

Back
Topp