Kaoleenas scrapperier - 2008 (Ny LO lagt til 17.12.)

Utrolig flotte! Hvordan får du det til?
 
ORIGINAL: Maur Asto

Utrolig flotte! Hvordan får du det til?


Tusen takk [:)]

Vet faktisk ikke helt hvordan jeg får det til... Har aldri sett på meg selv som kreativ, kan ikke tegne og male og sånn liksom... Men her har jeg altså funnet en kreativ hobby som jeg trives med og faktisk begynner å få ganske bra til... [8D] Øvelse gjør mester, sier jeg bare... Og så henter jeg masse inspirasjon på scrapping.no og Scrapbook Express [;)]
 
Da har jeg lagt til enda en LO, og på denne har jeg ikke brukt noe som helst lim....... [:D]
 
ORIGINAL: Lalla Og Victoria

Åååå, du lager så mye fiiiint [:D][:D][:D][:)]
 
ORIGINAL: Asil

Å, den øverste var virkelig knall!! [:)][:)]


Tusen takk [:)]

Nå er det kommet en ny øverst [;)]
 
Ja, her var det masse fint. Dette kan du jammen. Blir jo helt inspirert til å begynne å lage selv.
Men må vente til lille jenta kommer først. Da kommer jeg sikert til å stjele litt idear fra deg.[;)]
 
Så mye fint! liker de kjempe godt, både farger å oppsett
 
Hvordan lager du kantene dine på det barkrunsarke? ser at du har altid er farge rundt som går igjen i bilde
 
 
ORIGINAL: Yvonne82

Hvordan lager du kantene dine på det barkrunsarke? ser at du har altid er farge rundt som går igjen i bilde



Jeg inker stort sett alltid kantene på kartongen med Cat's Eye Fluid Chalk [;)] Men det er ikke alltid jeg har en farge som passer, så da blir det ikke inking [8D]
 
Jeg er ganske ny i dette her kan du forklare meg hva inker er og hva Cat's Eye Fluid Chalk er oh hvor jeg får tak i det. Synes det er så kult
 
ORIGINAL: Yvonne82

Jeg er ganske ny i dette her kan du forklare meg hva inker er og hva Cat's Eye Fluid Chalk er oh hvor jeg får tak i det. Synes det er så kult


Inking er å bruke stempelpute til å sverte kantene på et ark. Jeg liker best å bruke Cat's Eye, de ser slik ut:


De finnes i mange farger, også som pakker med flere i [;)] Papir i Hjertet, Papirloftet og Hobbyhimmelen har dem hvert fall i nettbutikkene sine. Tror de fleste nettbutikkene har dem, faktisk [:)]
 
Kjempe fine LO'er!
 
Back
Topp