Kanutten80 og Ella1!!

Mammatilei

Elsker forumet
Hvordan har det gått med dere i dag??
Kanutten80: Håper virkelig at de har fått ut noen fine egg i dag!!![:D]

Ella: Regner med at du begynner med sprøyter nå??[:D]

ORIGINAL: Ivara

Oppdater oss jenter [:)][:)]

Vi er spente.. [:D]

Så koselig å bli ropt på!!!

Vi kjørte hjemme fra 05:45. Kom fram ca 08:15, da måtte sambo inn å ordne sine saker. Det gikk kjempe fint. Klokka 09:30 var det klart for uttak. Begynte med venstre eggstokk (pga den ligger veldig høyt opp og kronglete til). Ekstra petedin hadde de klar pga ekstreme smerter ved forje uttak for 2 år siden. Legen stakk og tårene bare spratt. Jeg gråt av smerte. De satte ekstra petedin, hun fikk ut bare 2 egg på denne siden. Hun sa jeg skulle være glad for at det ikke var så mange egg på den siden. Å hun var foberedt på at jeg kom til å få voldsomme smerter. Høyre egstokk gjorde ikke så vondt hun måtte stikke flere ganger gjennom livmoren for å komme ordentelig til på eggstokken. Her fikk hun ut 6 egg. Så totalt fikk de UT 8 EGG i dag. For 2 år siden fikk de ut 13. Å da satt de igjen med 4 befruktede egg tilslutt. 1 ble satt inn og 3 på frys.

Så nå er jeg spent på resultatet i morgen. Jeg skal ringe Porsgrunn etter 13:00 i morgen. Håper på 1 egg inn og 2 på frys:o)

Uff, har så utrolig vondt i magen. Legen sa at jeg kom til å blø litt ekstra pga at hun måtte stikke så mange ganger. Kommer nok til å merke det godt i noen dager.

Vi får holde hveradre oppdatert i morgen!!!

Lykketil på onsdag.

TVI TVI TVI

Ja.. koman da... [:D] spennde

8 egg er jo bra!! Etter det jeg har hørt er det jo noe slikt de mener er ideelt!!
Den stikkinga er noe skikkelig dritt[:'(]...Her å spratt tårene etterhvert!
JEg fikk et tips om at en varmflaske på magen kan lindre noe av smertene, har tenkt å prøve det selv for synes ikke at Paracet har helt den store effekten i dag!!

Håper virkelig at du får den beskjeden du ønsker når du ringer i morgen[:D]!!
Lykke til på onsdag, du skal se at vi begge sitter med en positiv test den 20!!!!!! Hadde vært kjempe moro[:D]

Kanutten80:
Det viktigste er jo at eggene blir befruktet, så da er det ikke så farlig at det ikke er så mange[:)]

Kan jo være 8 gullegg så vidt vi vet, og at du får flere på frys[:D]

Ella1:
Er spent på å høre oppdatering nå, altså[:)]

Grattis med 8 egg.. Er det de sier er ideelt. Har selv hatt mellom 10 - 18 på mine forsøk..
Masse lykke til med telefonsamtalen imorgen, og innsett på onsdag.. [:D]

JA, den 20 skal vi ha positiv test begge to!!!
Skal finne fram varmeflaska i kveld.

Da tastes vi i morgen da! Blir spennende å høre resultatet til oss begge.

Kjenner meg litt sårbar i dag, broren til samboeren fikk baby i dag. Syns det er så rørende. Lille tulla er så søt.
De har ikke vært sammen så lenge, de hadde vært SÅ forsiktige. Også ble de gravide på null komma niks. I uke 19 hadde hun time på sykehuset for å søke om sen abort, dette pga av at de hadde problemer i forholdet og skulle gå fra hverandre. Hun viste ikke om hun hadde nok kjærlighet å gi til to barn om hun ble alene mor en gang til, hun har en sønn fra før. Uff, dette har vært tungt for meg å svelge. Meg og samboeren hadde prøvd å få barn i 5 år før vi begynte med ivf prosessen. Også er det så lett for disse to å bli gravide, de har bare vært sammen i et og et halvt år.

De har det veldig bra sammen nå, så nå håper jeg de holder sammen å koser seg med den lille.

ORIGINAL: Marje83

8 egg er jo bra!! Etter det jeg har hørt er det jo noe slikt de mener er ideelt!!
Den stikkinga er noe skikkelig dritt[:'(]...Her å spratt tårene etterhvert!
JEg fikk et tips om at en varmflaske på magen kan lindre noe av smertene, har tenkt å prøve det selv for synes ikke at Paracet har helt den store effekten i dag!!

Håper virkelig at du får den beskjeden du ønsker når du ringer i morgen[:D]!!
Lykke til på onsdag, du skal se at vi begge sitter med en positiv test den 20!!!!!! Hadde vært kjempe moro[:D]

Takk for oppmuntrende ord jenter.

Vi er jo så heldige at vi har et ivf barn på snart 16 måneder. Så vi har jo vært kjempe heldige.
Men ønsket om søsken er like stort.

Hadde vært fint å fått noen på frys, sånn at hvis det skulle gå galt så har vi noen på lur.
Håper på å slippe å gå på hormoner en gang til. Unner ikke sønnen min en hormonell mamma med kort lunte.

Halloen damer[:)] så koslig å bli tenkt på!!
jeg fikk pluttselig akutt omgangsyke i går,og var så redd for at jeg ikke ville klare å dra på sykehuset i dag..[:'(] men,med pose i bilen kjørte vi avgårde rundt ett. Jeg ble liggende på et ekstra rom på kvinneavdelingen,til jeg var i stand til å ta ultralyd.. Ultralyden var bra,jeg skal gå på spray frem til i morgen,og begynner på sprøyter onsdag. skal tilbake på ul neste torsdag igjen..

dette har vært en laaaaaaang dag,men som jeg sa til sambo-klaffer det,så er det absolutt verdt det[:D]

Gratulerer med egguttak begge to!! Tenk,om bare noen uker sitter dere med positiv test[:D]

masse klemmer jenter[:D][:D][:D]

Uff, så slitsomt med omgangssyke[:(] Og typisk at du skulle få det rett før kontrollen[:'(]
Det er ihvertfall bra at alt så fint ut på ul. Nå er du snart stikker[:D]
Blir kjempespennende å følge med på deg framover!

Uff da. Ikke noe særlig med omgangsyke.
Lykketil med sprøyte start!!!

Spennende å følge med på deg fremover!!!

Klem tilbake

ORIGINAL: ella1

jeg fikk pluttselig akutt omgangsyke i går,og var så redd for at jeg ikke ville klare å dra på sykehuset i dag..[:'(] men,med pose i bilen kjørte vi avgårde rundt ett. Jeg ble liggende på et ekstra rom på kvinneavdelingen,til jeg var i stand til å ta ultralyd.. Ultralyden var bra,jeg skal gå på spray frem til i morgen,og begynner på sprøyter onsdag. skal tilbake på ul neste torsdag igjen..

dette har vært en laaaaaaang dag,men som jeg sa til sambo-klaffer det,så er det absolutt verdt det[:D]

Gratulerer med egguttak begge to!! Tenk,om bare noen uker sitter dere med positiv test[:D]

ORIGINAL: ella1

Uff såå kjedelig med omgangssyken, er jo noe av det værste som finnes[:'(]!!
Så bra at du kom deg på kontrollen da, selv om det har vært slitsomt! Så spennede med sprøytestart da[:)]
Dette blir spennede!
Hvordan er formen i dag?
Lykke til med sprøyte start på onsdag!
(fikk du forresten svar på sp.målene du hadde?)
Klem klem[:D]

På mandag fikk jeg jo ut 8 egg, i dag var det 5 som hadde blitt befruktet. Blir spennende å se hvor mange det er i morgen onsdag. Da blir det innsetting 12:15 på meg.

Forje gang (2007) fikk jeg ut 13, dagen etter var 6 befruktet, på innsettings dagen var det 4 som var igjen. 1 inn og 3 på frys.

Så hvis det er blir 1 inn i morgen og 2 på frys, så er jeg kjempe fornøyd.

ORIGINAL: Kanutten80

På mandag fikk jeg jo ut 8 egg, i dag var det 5 som hadde blitt befruktet. Blir spennende å se hvor mange det er i morgen onsdag. Da blir det innsetting 12:15 på meg.

Forje gang (2007) fikk jeg ut 13, dagen etter var 6 befruktet, på innsettings dagen var det 4 som var igjen. 1 inn og 3 på frys.

Så hvis det er blir 1 inn i morgen og 2 på frys, så er jeg kjempe fornøyd.

Fint at du oppdaterer:))
Jeg har også fått 5 befruktede egg! Jeg er litt skuffet over antallet ettersom jeg fikk ut så mange, hørtes ut som Ullevål hadde regnet med at det skulle være fler!!
Du må da være kjempe fornøyd[:D]!
Krysser alt for at gullegget er blandt disse eggene!!
Hvordan går det med deg i dag? mye smerter?
Lykke til i morgen:)

Det går faktisk over all forventning. I går hadde jeg veldig store smerter. Var sikker på at jeg kom til å bli like dårlig som sist. I dag har jeg bare litt smerter å jeg går helt vanlig. Var krokete i går.

Hvordan går det med deg? Har du vondt? Merker du noe til overstimulering?

Lykketil i morgen!

Vi får tastes i morgen også:o)
Ille spennende dette her:O)

Tvi tvi

Ønsker dere alle 3 masse lykke til!!! [:)]

Back
Topp