Får ikke til og svare i oppdaterings tråden din, så skriver her[:)]. Kjære deg jeg får helt vondt av deg. Jeg har forstått at det er kun et prolaps i lavryggen du har, vet du om det er avstivning eller bevegelig skiveprotese som er aktuelt? Spør og grav om det. Om det e en prolaps og skivene over/ under er fine er du en god kandidat til bevegelig skiveprotese, som gir mye mindre smerter post op. Og mye raskere rekonvalisens. Jeg er jo avstivet og anbefaler virkelig ikke det, men bev. Skiveprotese setter de ikke inn i nakken i norge. Ang skrive av på skatten, så godtar de ikke det sålenge det offentlige har det tilbudet dessverre. Men det går an og få time akutt hos offentlig nevrokirurg for vurdering, og mener han at du trenger operasjon raskt så setter han deg opp. Jeg skulle bare på konsultasjon, ble innlagt samme dag og operert dagen etter. Og om du vil så kommer jeg gjerne og hjelper deg med barn og hus, eller hva du måtte ønske/ trenge. Det er et smertehelvete, så jeg vet hvor grusomt du har det- men kanskje det ordner seg snart nå så du blir bra igjen kjære deg!! Om du vil snakke eller trenger noe må du være så snill ogsi fra[:)] tenker på deg! Mange gode klemmer!!