stod på jobb, helt i egen verden så fikk jeg hardt inn en en hyllekant. på siden ved magen. skikkelig vondt men ser ikke noe blåmerke. Slo til hylla ganske godt etterpå for å ha skada meg. nå kjennes det bare veldig ømt ut. kan det være noe farlig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror ikke du skal bekymre deg, babyen er godt beskyttet i magen men prøv å kjenn etter bevegelser fra den lille i dag- så blir du sikkert beroliget!stod på jobb, helt i egen verden så fikk jeg hardt inn en en hyllekant. på siden ved magen. skikkelig vondt men ser ikke noe blåmerke. Slo til hylla ganske godt etterpå for å ha skada meg. nå kjennes det bare veldig ømt ut. kan det være noe farlig?
Med første så var magen så stor og jeg dunket den inni alt mulig hele tiden, var full av blåmerker på magen Men hun er frisk og fin uten noen unaturlige bulkerstod på jobb, helt i egen verden så fikk jeg hardt inn en en hyllekant. på siden ved magen. skikkelig vondt men ser ikke noe blåmerke. Slo til hylla ganske godt etterpå for å ha skada meg. nå kjennes det bare veldig ømt ut. kan det være noe farlig?
stod på jobb, helt i egen verden så fikk jeg hardt inn en en hyllekant. på siden ved magen. skikkelig vondt men ser ikke noe blåmerke. Slo til hylla ganske godt etterpå for å ha skada meg. nå kjennes det bare veldig ømt ut. kan det være noe farlig?