kant inn i magen

**MarteMor**

Mamma for første gang
Aprilbarna`15
stod på jobb, helt i egen verden så fikk jeg hardt inn en en hyllekant. på siden ved magen. skikkelig vondt men ser ikke noe blåmerke. Slo til hylla ganske godt etterpå for å ha skada meg. nå kjennes det bare veldig ømt ut. kan det være noe farlig?

stod på jobb, helt i egen verden så fikk jeg hardt inn en en hyllekant. på siden ved magen. skikkelig vondt men ser ikke noe blåmerke. Slo til hylla ganske godt etterpå for å ha skada meg. nå kjennes det bare veldig ømt ut. kan det være noe farlig?
Jeg tror ikke du skal bekymre deg, babyen er godt beskyttet i magen :) men prøv å kjenn etter bevegelser fra den lille i dag- så blir du sikkert beroliget!

Med første så var magen så stor og jeg dunket den inni alt mulig hele tiden, var full av blåmerker på magen :P Men hun er frisk og fin uten noen unaturlige bulker :)

Blir litt ekstra bekymra men kjenner masse spark fra hu så er nok i orden. Masse vann som beskytter a.

Skjønner at du blir bekymret, men det går nok helt fint!
Jeg gikk tur med hunden for noen dager siden. Han skulle hoppe over et gjerde, og dunket borti magen min i hoppet. Jeg ble livredd, men kjente bevegelser nesten med en gang, og har hatt normale bevegelser etter det.
Går heldigvis stort sett greit :)

Back
Topp