Kanskje...

miss-piggy

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Hei jenter :)

Jeg skrev et innlegg sist uke om at jeg kanskje skal høre til her, og nå begynner jeg og lure litt...
Jeg har følt meg gravid en stund nå og har en del symptomer.
I følge terminkalkulator er jeg 3+6 i dag hvis misstanken min stemmer.

Jeg tok en CB test i dag og fikk en svaaak positiv strek som jeg nesten vil kalle en skyggestrek. Tok derfor en til og den har en strek som er pittelitt sterkere, men fortsatt veldig svak. Har tatt bilde av testen, men det vises ikke så godt på bilde så det er ikke vits at jeg legger de ut her.
Skal ta en ny test i morgen tidlig for og se om streken har blitt sterkere tenkte jeg, eller burde jeg vente noen dager til?
Har ikke lyst og stole 100% på dette enda for er så redd for og bli skuffa.
Gikk på do i ste, og da var det litt rosa blod på papiret. Misstenker festeblødning, hadde dette med førstemann også.

Har sååå lyst til at misstanken min skal bli bekreftet med en sterk fin strek!!!

Krysser fingre ;)

Krysser fingre og tær for deg :)

<3 termin 09.01.15 <3

Tror dere at jeg kan ta en test allerede i morgen eller bør jeg vente?
Hva er deres erfaringer med CB og skyggestreker?

Tror dere at jeg kan ta en test allerede i morgen eller bør jeg vente?
Hva er deres erfaringer med CB og skyggestreker?
Jeg fikk skygge streker på begge to på CB, kjøpte derfor digital som viste gravid;)

Termin: 6.januar 2015❤️

Krysser fingrene for deg :D Har ikke noe spesiell erfaring med Cb dessverre, men strimmeltestene fra billigetester er jeg greit fornøyd med :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Krysser fingrene for deg!:-)
Jeg klarte ikke å vente to dager;p skikkelig testgal!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingrene! Lykke til med neste testing :)

Jente 2012❤️
Termin med nr 2: 01.01.15 ❤️

Jeg ville testet igjen i morgen :) lykke til:)

Termin 01.01.2015 <3

Jeg må ta en test til i morgen. Klarer ikke vente! Den lille blødningen jeg hadde tidligere i dag var kun på papiret et par do besøk og lys rosa så jeg håååper på at det var en festeblødning Blør ikke mer nå

Back
Topp