Svak strek på docen etter 10-15 min.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trur du er gravid da. Cb digital krever jo ganske mye hcg. Og når du har fått strek 2 dager så må det jo være noe der?Svak strek på docen etter 10-15 min.
Håper og krysser for det.Trur du er gravid da. Cb digital krever jo ganske mye hcg. Og når du har fått strek 2 dager så må det jo være noe der?
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Jeg syns også det. I dag syntes den godt gjennom ruten i testen.Den er jo sterkere
Desember 2014
Taster på appen
TakkSe på denne ang stigningen
Disse er tatt på morgenurin 13 DPO, og i dag på IKM.Eg hadde like dårlig utslag som på dine når eg testet på tirsdags ettermiddag. Da tenkte eg bare; jaja, ikke denne gangen heller... MEN! På onsdag var den mye sterkere. Har enda ikke turt å ta en CBD, grådig spent
Vi håper på at lørdag blir dagen for dere! Tvi tvi!!!
Disse er tatt på morgenurin 13 DPO, og i dag på IKM.
Tenker vente til lørdag med ny testStreken har jo utviklet seg. Tydeligere på din siste enn min første.
Krysser fingrene for deg Det er jo flere tilfeller der testen har vært negativ etter IKM til tross for spire. Venninna mi testa ikke positivt før en uke etter IKM.