Kanskje

M3rl0t

Elsker forumet
De snart burde slå sammen alle underforumene i 2010?? Er jo så utrolig dødt her inne!

Er vel kanskje det som skal til, men er det ikke det vi på en måte har generell til?
Liker at vi har hatt en "kjærne" her som jeg kjenner  :) Med hele 2010 vil vi vel miste litt av det personlige og det vil jo også være et ganske stort sprik på ungene fortsatt.

Vildet skrev:
Er vel kanskje det som skal til, men er det ikke det vi på en måte har generell til?
Liker at vi har hatt en "kjærne" her som jeg kjenner  :) Med hele 2010 vil vi vel miste litt av det personlige og det vil jo også være et ganske stort sprik på ungene fortsatt.

Ja, er litt tidlig, men er jo NULL liv her inne!

Ser at mange er innom, så de gode gamle diskusjonsdamene oppfordres herved til å legge inn noen innlegg, så det blir litt liv igjen.
Gå ikke like fort som tidligere, med det kommer jo endel svar på i hvertfall noen av innleggene i løpet av døgnet.

Eller kanskje vi må dra igang flere "leker igjen". Da skjer det jo noe....
men nå tar jeg kvelden. Titter sikkert innom i 5 tiden imorgen. Gjesp!

neiiiii , ikke for sammenslåing :P selv om jeg ikke svarer så ofte lengre så titter jeg innom jentegjengen her :) orker ikke masse nye nick å forholde meg til.

stikker no hodet inn av og til, men her går det bare i bryllup for tiden, så holder meg mest på bryllupstråden bare 1 uke igjen!!!!!

Back
Topp