Kanskje vår lille kommer i løpet av natten

Vårlilleskatt

Blir kjent med forumet
Nå har jeg hatt rier siden kl. 9-10 i morges. Har hatt masse kynnere de siste månedene men man bare vet når det ikke er bare kynnere lenger. Snakket med fødeavdelingen kl. 12 og hadde da ca 20-30 min mellom riene og de varrte rundt 30-40 sekunder. Har akkkurat snakket med de igjen, er nå nede i 10-13 minutter mellom hver ri. Så det går ikke så fort fremover det her men..vannet har forøvrig ikke gått men det skulle jeg ikke tenke eller vente på sa de på sykehuset. Så nå bare venter vi, jeg tenkte vi kunne gå en tur for å kanskje få fortgang i sakene men håper den lille har lyst til å komme ut til oss o løpet av natten ☺

Oi, så spennende, håper du har kommet i mål nå =)

Her har det gått i ett siden lørdag, med smerter hele dagen som endte med vannavgang ved midnatt lørdag kveld. Vannet gikk presis 24.00, vi var på sykehuset 00.45 og lille jenta vår var ute 01.38. Gikk fra 4 cm åpning til 10 cm på null komma niks. Kunne ikke tro at det gikk så fort men etter 5 pressrier så var hun ute. "Verdens fineste" jente med 3290 gram og 49 cm lang ☺

Måtte bare komme med en liten oppdatering og la dere få vite hvordan det gikk med oss ☺

Gratulere:)

Back
Topp