Kanskje snart!

Flareon

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Jeg titter litt innom her etter å ha fått positive tester siden 10 dpo, er 12 dpo nå. Tørr ikke melde meg inn her før etter jeg har tatt en digital, skal ta på tirsdag :)

MEN jeg føler meg allerede veldig uvel. Skikkelig svimmel, småkvalm og hjertebank. Har mye murringer og rare følelser der nede!

Noen andre her som har hatt det så tidlig?? Er det virkelig mulig å få symptomer allerede nå?

• Liker
Reactions: WCE
Jeg fikk hjertebank og ett økt behov for å gå på do før jeg egentlig skulle fått mens. I ettertid tenker jeg på det som symptomer. Men først trodde jeg at jeg hadde en litt uvanlig urinveisinfeksjon og var stressa over hjertebanken/blodtrykket.

Jeg har hatt symptomer siden IKM.. Slik jeg viste at det måtte være noe, så det må være mulig tenker jeg :D så morsomt å se at du titter innom, sender spirestøv slik at du kan komme inn sammen med oss i Oktober forumet! <3

Jeg fikk hjertebank og ett økt behov for å gå på do før jeg egentlig skulle fått mens. I ettertid tenker jeg på det som symptomer. Men først trodde jeg at jeg hadde en litt uvanlig urinveisinfeksjon og var stressa over hjertebanken/blodtrykket.
Åh ja da er det vel kanskje mulig da :p var litt redd for at noe var galt med meg :wacky::wacky:

Jeg har hatt symptomer siden IKM.. Slik jeg viste at det måtte være noe, så det må være mulig tenker jeg :D så morsomt å se at du titter innom, sender spirestøv slik at du kan komme inn sammen med oss i Oktober forumet! <3
Tusen takk! Det må jo ha vært noe i det :) fikk positiv digital i dag hurraa! !! :happy090

Back
Topp