Kanskje snart?

ORIGINAL: ..Lykke..

Jeg også[:)]

[:D]

Soete dere er [:)]

Desverre gikk det ikke denne gangen heller..

Begynner a bli vant til det naa saa livet gaar vel videre.. Men er meeeget skuffa kan man si.. Trodde faktisk at det funka denne gangen da jeg ikke har hatt den "magefoelelsen" jeg har hatt de andre gangene..

Fikk beskjed om aa ringe inn mens naar den kommer, men fortalte dem at jeg trenger en pause naa.[&o] Kroppen er sliten, jeg er sliten, og vi trenger aa pleie forholdet litt.. Har liksom satt livet paa pause de siste 6-8 maanedene, saa skal kose oss i jula. Skal hjem og besoeke venner snart. Kose meg, og kanskje starte igjen til hoesten neste aar (om  jeg ikke foeler meg klar foer da..)

Uff...Skal kose meg med ett glass vin ikveld. Og kose meg i armene til min mann[;)]

En litt trist klem fra meg til alle dere flotte damer her inne

nei nei nei [:(][:(][:(][:(]
Det hadde virkelig vært din tur nå [:(]
Ta vare på hverandre [:)]

Klemmer sendes...  

Det var trist å høre[:(][:(][:(][:(]
Ta godt vare på hverandre nå

Stooor klem til deg

Takk jenter. Dere er gode aa ha... Hadde en god kveld med mannen igaar.Ett glass vin, og snakket masse. Han er saaklart helt knust ogsaa. Det verste er vel det aa ikke vite hvorfor det ikke funker...
Eggene blir jo befrukta, og de som settes inn er av god kvalitet.. Saa hvorfor er det saa vanskelig aa faa en spire til aa sitte??!!??? Blir saa frustrert[:@][:@]

æsj det var trist altså, hadde virkelig håpet det skulle være deres tur nå altså. Jeg tenker også mye på hvorfor det perfekte lille egget ikke setter seg fast når det er så perfekt som det kan bli.[:(]

får virkelig håpe at denne pausen gjør susen og at det blir fullklaff når dere er klare igjen[;)]

Back
Topp