Kanskje på tide å få laget terminliste?

Jeg syns det er litt for tidlig ennå, jeg for min del er ikke kommet til ikm ennå, og vet av bitter erfaring at selv om testen lyser positiv nå, så er det ikke sikkert jeg holder helt ut. Vil være så ufattelig vondt å måtte drive og redigere terminliste for juni framover, dersom jeg mister tidlig i svangerskapet igjen. Men dersom noen av de andre som har testet/snart blir å teste positivt vil påta seg terminliste, så ser jeg ikke noe galt i det såklart :) Men er ikke mange mnd siden jeg mistet sist, skrekken sitter fortsatt i, og jeg tør ikke juble skikkelig høyt og flytte inn her for godt riktig ennå.
 
En som er gravid med termin i juni, og har lyst på listeansvaret lager listen. Det er ikke noe stress med terminlisten så tidlig. De som har termin 1. juni er tross alt bare 3+5 i dag, og de som kommer til å få termin 30. juni skal ha eggløsning 4. oktober. :)
 
Ja ikke vet jeg når det er "vanlig" å lage terminliste. Sikkert veldig individuelt!
 
Det er bare å lage terminliste :) om noen gjør det så skal jeg sørge for at den blir festet på topp, slik at det er lett for alle å finne den :) selvfølgelig blir det litt redigering på begynnelsen med tanke på at noen mister, men det eg helt frivillig å sette seg opp på den :)
 
Endelig termin får man jo ikke før om en god stund :-)
Jeg har laget en presentasjonstråd, og skrevet min beregnede termin der.
 
Endelig termin får man jo ikke før om en god stund :)
Jeg har laget en presentasjonstråd, og skrevet min beregnede termin der.
Det får man ikke før oul, men kan være gøy å ha en terminliste selvom den gjerne endres :)
 
Back
Topp