Det er jo veldig bra hcg-nivå
Men det er meeeget spesielt dersom han har uttalt seg om hvor langt du er på vei basert på det nivået. Det er utrolig stort intervall som anses som normalt. Ved 7-8 uker graviditet er alt fra ca. 7600 - 229000 normalt. 47 000 er normalt nivå fra uke seks og alle uker fremover, resten av svangerskapet. Denne legen her høres jo helt løk ut. Det kan jo ikke være hans synsing på hva som er viktig som er avgjørende. Han må jo se an svangerskapet og den gravide!! Men bra for deg at du har fått time privat. Kjipt å gå å vente, men du får trøste deg med at jo senere du har ultralyden, jo mer ser de
lykke til så lenge! Satser alt på at det ser fint ut
PS. Hvis du er urolig hadde jeg bare ringt til legekontoret ditt og sagt at "du og legen snakket om å måle stigning, men endte opp med å ikke gjøre det. Nå er du imidlertid veldig bekymret og klarer ikke å legge det fra deg, så du angrer og vil måle det likevel". Litt sneaky formulering, men sannsynligheten er at de bare legger det inn for deg uten å snakke med legen. Det skjedde med meg en gang
ellers så er han kanskje på ferie og en vikar vil sikkert gi den, basert på at det fremstår som om du allerede har fått dette valget. Siste muligheten er at legen er på plass og at de sender henvendelsen inn til han, men selv da er det stor sannsynlighet for at du får det, tenker jeg. Det er tross alt en enkel utvei for han, og han skjønner at du har "tolket dette" som et alternativ tidligere og er meget bekymret. Det skal litt til for å si nei da
selv for en som han
Som du sikkert skjønner så mener jeg det er innafor å være litt sneaky når det kommer til å føle seg trygg hva angår helse og barna sine