kanskje kjemisk

_venter_

Elsker forumet
(er redd for jeg kanskje har kjemisk graviditet, som noen nevnte på tråden min ang positiv g test.)[8|]

kjenner at egstokka jobber og buldrer, plutselige stikk slik som krampe trekninger.

og konstant små murringer, ja med andre ord det jobber og buldrer, øm i korsryggen.

har fortsatt troen på at det kan være positivt, test dato er 4. vil ikke være negativ til dette forsøket, [&:]

ps ikke tr enda da så da er det jo håp fortsatt.[;)]

vil veldig gjerne at det skal lykkest denne gangen.[:D]

Har du testet etter den testen du tok da, er det noen forandring? Krysser fingrene for deg da [:)]

humm, ja det va meg å di testene då. ja den ble litt mørkere enn den på bilde, men det va etter 10 min vet at du ikke skal se på testen etter 5 t 6 min men det gir jo en falsk trygghet, vis man kan kalle det.

så da ringte jeg t sykepleieren og hun sa at nå va det NOK testing før den 4, fikk litt kjeft [:)] hehe men du blir så hekta på å kjøpe dem jo.

men hun mente at det hørtes lovende ut, meeeen, jeg ''vipper'' stadig vist du vet ka jeg mener

ORIGINAL: Chumalunga

Alle de tegnene du nevner høres jo bare positive ut i mine ører, så de tar ikke troen fra meg ihvertfall! Tror dette går helt flott jeg![:)]

[:)]

Alle de tegnene du nevner høres jo bare positive ut i mine ører, så de tar ikke troen fra meg ihvertfall! Tror dette går helt flott jeg![:)]

Enig [:)] lykke til

ORIGINAL: matilde

Enig [:)] lykke til

Back
Topp