kanskje jeg flytter...

Annicken

Forumet er livet
inn i en 43 kvd leil m sambo og lillemann...

da trenger jeg interiørjentenes hjelp tenker jeg.....   håper dere er klar for d ;P alt må pusses opp;P

Så morsomt!!
Oppussing er gøy[:D] Hvertfall når man skal pusse opp alt[;)] Gled deg[:D][:D]
Selv om jeg selv begynner å bli litt lei etter å ha pusset opp 250 kvm snart....[8|]

hehe, men er liksom 43, så d er jo ikke så galt ;P vi må ta alt på en gang før vi flytter inn, er ubebolig nesten ;P;P

men er jo nytt bad, nytt kjøkken, ny gang, nytt soverom og ny stue...' - siden d er så lite, så skal vi prøve oss rundt hundre tusen ;P   lite bad og ultralite kjøkken... mulig vi dropper integrerte hvitevarer, men spørs egentlig om d er mulig, siden d er så lite. - blir jo bare en midlertidig løsning håper jeg, så derfor vi ike vil bruke mer enn nok til at det blit fint, så vi kanskje får litt fortjeneste på leiligheten.. legger inn bud på en del mindre enn den er lagt til, men er jo lov å prøve seg;P - sykehusets gamle leiligheter til studenter og turnus leger =)

Høres spennende ut[:)] Krysser fingrene for at dere får den[:D]

Og jeg tror nok dere kommer langt med 100.000,- i oppussing så lenge dere kan gjøre mesteparten av jobben selv[:)]

Så moro! Artig med no nytt....men... 43 kvadrat?? Er ikke det LITT lite for 3???[8|]

jo d e d.. vi tenker oss godt om nå.. men melder meg inn uannsett, for blir forhåpentligvis husbygging på oss =)

sånn etterhvert... venter på en tomt, og d kan ta tid =(

Back
Topp